Onko miehesi hyvä suutelija?
Kommentit (16)
Hän on surkein ikinä tapaamani suutelija. Emme suutele, pusuttelle vain
Olemme olleet yhdessä 15 vuotta , pääosin asuen omissa asunnoissa. (Asuimme 5 v yhdessä)
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet yhdessä 15 vuotta , pääosin asuen omissa asunnoissa. (Asuimme 5 v yhdessä)
Koitetaan kestää 😚
Ei ole miestä, eikä ole suunnitelmissa hankkia. Mutta jos tämmöinen nyt kävisi teoreettisesti, niin kyllä olisi hyvä suutelija. Tämä on myös koulutuskysymys. Pitkälle riittää kun korisee, että ota se kieli pois mun henkitorvesta, käy lankaamassa hammasväleistä eiliset makkarakuoret pois, verryttele huulet ja tee näin!
Suuteleminen on niitä harvoja juttuja, joihin oikeasti tarvitsee jonkun romanttisen kumppanin. Voi olla jopa ainoa asia.
Minä olen niin hyvä, että olen opettanut senkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole oppinut 15 vuodessa? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se suutelu jää parin ensimmäisen kuukauden jälkeen. Sitten se on enää pikapusu tyyppistä. Jos joku mies todellakin suutelee vielä vuodenkin jälkeen, niin haluaisin kyllä nähdä.
Newer gonna happened. N.53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se suutelu jää parin ensimmäisen kuukauden jälkeen. Sitten se on enää pikapusu tyyppistä. Jos joku mies todellakin suutelee vielä vuodenkin jälkeen, niin haluaisin kyllä nähdä.
En harrastaa seksiä ilman suutelua. Itse asiassa ei ole koskaan edes tullut mieleen, että joku niin tekisi ainakaan vapaaehtoisessa vakisuhteessa. Suutelua kyllä voin harrastaa ilman seksiä
Kyllä mun vanhempani pussailivat keskenään, kun olin lapsi. Ehkä jossain vaiheessa kyllä oli hiljaisempaa heilläkin, mahdollisesti 30 vuoden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrastaa seksiä ilman suutelua. Itse asiassa ei ole koskaan edes tullut mieleen, että joku niin tekisi ainakaan vapaaehtoisessa vakisuhteessa. Suutelua kyllä voin harrastaa ilman seksiä
Kyllä mun vanhempani pussailivat keskenään, kun olin lapsi. Ehkä jos
Pussailu onkin ihan eri asia kuin suutelu.
Ei ole! Meinaan tukehtua siihen kielen työntelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Meinaan tukehtua siihen kielen työntelyyn.
Ei ole tullut puheeksi?
Naisille keskimäärin jonkun asian sisään tunkeminen ei ole se juttu joka innostaa, varsinkaan jos sen tekee heti ekana.
On,vatsan pohjassa oikeen muljahtaa hyvällä tavalla kun suutelee ja yhdessä kohat 39 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä opi, jos suu ei vain TOIMI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä opi, jos suu ei vain TOIMI.
No joku kasvohalvaus on varmaan tällainen. Mutta luulen, että toimisi silti, jos silloin toinen suutelisi vain ja kumpikin silittäisi käsillä, katsoisi silmiin ja huokailiisi, ehkä voihkisi.
Todella hyvä, todella aistillinen mies on. Pari vuotta ollaan oltu yhdessä, molemmat kakkoskierrokselaisia.
Asiaa pitäisi tutkia satunnaiskokeella.