Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi millään olla kelaamatta koko ajan miehen puhelimessa olleita viestejä..

Vierailija
03.12.2005 |

Joku narttu on kuulemma rakastunut mun mieheen ja laitellut viestejä et ei halua tulla mun ja mieheni väliin mutta rakastaa silti ja haluaa tietää mitä mieheni tuntee sitä kohtaan...

Miehen omien sanojen mukaan on vain joku tuttu jonka kanssa pari kertaa jutellut mutta joku täs nyt mättää. Miks sen nartun numero on sit tallennettu puhelimeen jos on VAIN joku tuttu..Selitys siihen oli ne näkee kuka soittaa ja et tarviiks vastata. Just, ainakin viime yönä sen nartun soittaessa (soitin sille ensin) tuli teksti et tuntematon soittaa!

Osa musta haluaa uskoa siihen että kyse todellakin on jostain tutusta mutta asia silti kaivertaa mieltä. Muutenkaan fiilikset ei ole korkealla viime öisen valtavan riidan päätteeksi joka varmaan herätti koko naapuruston. Eipä huvita naamaa ulkona näyttää.. Joka paikassa lasin siruja ja muroja ja tavaroita paiskottu ympäriinsä. Aina tässä käy näin kun kumpikin lähdetään viihteelle. Mies vetää herneet nenäänsä jos mä ' erehdyn' antaa sille kritiikkiä.. Ei se siis minua lyö vaan paiskoo sitä vastoin tavaroita kotona.

Hoh hoijaa, kaipa se on käytävä siivoamaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisekseen, mielestäni aika huolestuttavaa agressiivinen tavaroiden paiskominen ja rikkominen - toivottavasti teillä ei ole lapsia

Vierailija
2/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanopas miehelle, että jos sinusta välittää yhtään, niin kieltää tuota naista ottamasta yhteyttä. Mieluiten vielä vois tehdä ton niin, että soittais sille naiselle sinun ollessa vieressä, että kuulisit mitä hän sanoo naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei halua olla missään yhteydessä...

Vierailija
4/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kävi opiskeluaikana, että yks kurssikaveri alko tekstaileen, oli ihastunut minuun. Laitoin pari hienotunteista viestiä, että ymmärtäs lopettaa. Ei tajunnut, laitoin sitten pelkästään EVVK (ei vois vähempää kiinnostaa). Siihen loppu tekstailu. Numeroa ei tarvinnut tallentaa, kun selvästi tein lopun, ei se toinen jatkanut. Vaimolle kerroin heti kun eka viesti tuli. Menettelin näin koska mulla ei ole mitään tarvetta pettää vaimoani, hän on juuri se mitä haluan ja kenen kanssa elää. Kurssikaveri suuttui tietysti, mutta ihan sama. Meidän parisuhde on kuitenkin se ykkösasia. Siis sano miehellesi että tekee selvän lopun, ei mitään jaahkasua. Jos ei tajua muuten se akka, niin käske laittaa EVVK.

Vierailija
5/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee heti mieleen se, että jotain pahaa on mielessä miehellä, kun ei kerro. Että älkää koskaan jättäkö kertomatta näitä asioita, jos haluatte että luottamus säilyy!

Vierailija
6/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan käsitä miksi aina tarjotaan sitä vaihtoehtoa että jätä se sika. Ei mikään ihme että erojen ja yksinhuoltajien määrä kasvaa jos ei erimielisyyksiä voi puhumalla selvittää.

Tuo oli hyvä vinkki että laitan miehen ottamaan yhteyttä tähän henkilöön mun ollessa vieressä. Tekemään selväksi että antaa olla. Koska silti mä uskon ettei tää ole sitä miltä ensin vaikuttaa. Mies tapasi exänsä makkaripuuhista toisen miehen kanssa, se saa mut uskomaan ettei se pettäisi mua. Tuo ukkokin kun on välillä niin pirun kiltti, ei osaa sanoa ei vaikka haluisikin.

Meillä on yks lapsi joka tällä hetkellä on kyllä mummolassa. Eikä mies ' riehu' silloin kun muksu on paikalla, onneks. Ja sen takia siivosin sotkut itse koska mies lähti päivällä biliskisoihin eikä mua huvittanut talloa täällä kaiken sen roinan päällä. Enkä myöskään ole kirjoittanut tekstejä kolme ja neljä vaikka joku näyttää niin luulevankin.

Elämä jatkuu kaikesta huolimatta mutta luottamus mieheen on saanut pienen särön.