Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiva mahassa(?!)

03.12.2005 |

Onko teille muille tullut tällaista viivaa mahaan, joka siis menee alhaalta ylös??? Mulla se ei ole mikään tumma, mutta siis ihan selvä juttu kumminki. Olen joskus kuullut puhuttavan että tämmöistä kutsuttas " poikaviivaksi" eli sillon jos odottaa poikaa niin tämmmönen tulis, pitääkö paikkansa vai onko huhupuheita??? Onko kokemuksia, että olis tullu viiva ja siitä kumpi tuli, tyttö vai poika?=)

Kiitos jo vastauksista etukäteen:) Rianna, raskausviikkoja kolmeviis...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tiiä siitä poikaviivasta mutta ainakii miulle tulee poika ja mulla on se viiva mahassa.. :) et voihan se ollakkii :)

mami & poju rv 41

Vierailija
2/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle taas on sanottu että tyttö, mut sitten kun on tuo viiva...*heh*:)

Vähän nyt ei itekään tiedä, ei toki sillä et olis jotain väliä, mutta ois vaan mukava tietää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ainakin on sanottu, että jos viiva on napaan niin poika ja jos jatkuu rintoihin asti niin tyttö. Mutta mulla on kyllä ollut tuollainen viiva jo monta vuotta napaan asti =D ja nyt vasta sitä esikoista odottelen... joka kyllä ultran mukaan on poika. Tiedä noista... =)

Vierailija
4/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä tämä viiva melko ylös nousee, tiedäpä sitten...mut sen tiiän että ei tämä tässä ennen ollut:) Nyt loppuraskaudessa tullut, yhtäkkiä vain huomasin et tuollanen tuossa nyt on. Mielenkiintosta:) Eipä tässä h-hetkeen luulis kovin kauaa olevan joten eiköhän tämä selviä...

Vierailija
5/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miiulla tää viiva menee kyllä ihan reilkusti navan alta ja reilusti navan yläpuolelle.. eli melkein jkoko massun pituudelta.. ja poika tosiaan tulossa.. ^.^ eihän näistä voi tiettää miten en menee..

Vierailija
6/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on oikeen tumma viiva napaan saakka ja erittäin haalea viiva navasta ylöspäin. Tunne on sellainen et poika on tulossa, vaikken en tiedä sitä varmaksi...

Hanna

Vierailija
7/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko sulla poikatunne?=) Miten susta se tuntuu??? Ku musta ois tuntunu alusta asti et on tyttö, tai se varmaan alkoi siitä kun meni iho niin huonoon kuntoon,niin sit vaan jotenkin ajattelin et varmasti tyttö, kun sillä tyttöhormonit vois aiheuttaa finnejä*:)*. Mut ei tuo kuulosta oikein järkevältä. Ja ultrassa sanoivat kyl viimeks et tyttö, mut...niin... varma ei tosiaankaan voi olla. Eli ei kantsi mennnä maalaan tulokkaan huoneen seiniä vaaleanpunaisella...

Vierailija
8/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä aloin ekaa kertaa kunnolla ajatella että voisin olla raskaana.

Vierailija
9/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiva ja tyttö tuli! Siskollani taas on ollut molemmissa raskauksissa viivat ja tuloksena sekä tyttö että poika. Eli eipä ole viivoihin uskomista..

Vierailija
10/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoinen on tyttö ja ultran mukaan nyt kaksi tyttöä tulossa:)

Rölli-peikko ja tylpykät rv 36 tasan

Vierailija
11/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä viivaa näkynyt. Poika, tyttö ja nyt tulossa poika :)

Vierailija
12/21 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoista odottaessa tosi tumma viiva napaan asti, poika tuli.Kakkosta odottaessa ei viivaa lainkaan ja poika tuli taaskin.Että ota nyt näistäkin selvää =DD

Vierailija
13/21 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla oli se viiva kummastakin pojasta muttei kummastakaan tytöstä joten itse yhdistän sen poikaraskauksiin. Mutta ennustuksiahan on monenlaisia. Tytöistä kuulemma leviää enemmän ja tyttö " vie kauneuden" äidistään eli pojasta on kuulemma hehkeämpi ja vatsa on kapeammalla ja siis pyöreämpi. Tosin uskomuksiahan nää on kaikki ;)

Vierailija
14/21 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta nyt odotan ja maha ollut joka kerralla pyöreä eteenpäin oleva, joka ei ole takaapäin näkynyt edes loppumetreillä.

Pigmenttiviiva on ollut kahdessa edellisessä raskaudessa alhaalta ylös rintojen väliin, nyt tuo viiva ei ole ainakaan vielä ilmaantunut (tullut aiemminkin loppupuolella). Eli kaikki " vanhan kansan merkit" poikaa ennustivat ja kaksi tyttöä sieltä on tullut. Itsellä on kuitenkin aina ollut tyttöolo, myös tässä kolmannessa.

Anoppi povaili ensimmäisessä raskaudessa poikaa vatsan perusteella, johon totesin, että tyttö siellä on. Toisessa raskaudessa tyytyi sanomaan, että vauva siellä on...

Summa summarum. Uskon ainakin omalla kohdallani, että vatsan muoto on vartalotyyppikysymys.

Vierailija
15/21 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tässäkin raskaudessa samanlainen, tosin ei ehkä ihan yhtä iso.. Kaikki tietysti veikkailivat poikaa.

Viivaa mahassa ei ollut, mutta synnytyksen jälkeen tuli napaan asti.. :D Niin, ja tyttöhän sieltä tuli!

Vierailija
16/21 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viiva on navasta rintoihin, alavatsassa ei ollenkaan. Aika hassun näköinen. En nyt ole niinkään kiinnostunut että mitä sukupuolta lapsen siitä veikataan olevan, vaan että tietääkö kukaan että miksi joillekin viiva tulee? Eihän se mikään verisuoni voi olla? Ei viiva siis mitenkään vaivaa, olen vain utelias.

Austen

Vierailija
17/21 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuota viivaa ei ole ja poika ultran mukaan tulossa. Perjantaina sen sitten näkee kumpiko sieltä tulee lopulta..

Vierailija
18/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vaan kaikille jotka näkivät vaivaa vastatakseen:)

Kuten huomata saattaa niin eipä ollut yhtä ja samaa mielipidettä siitä kummasta viiva tulee, ts. se voi tulla kummasta vaan, aivan kuten vatsan muotokin on lähinnä vartalon tyyppikysymys:) Mutta mukavaa odotusta ja joulunalusaikaa vain kaikille:) Rianna 35+2

Vierailija
19/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää oli, kun synnytyksen jälkeen pysyi jonkin viikon, kunnes yks päivä suihkussa lähti pois eli rapsutin sitä ja se irtosi, kuten kuollut iho tai rusketus eli on samantapaista pigmenttiä kuin rusketus, mutta syytä siihen en tiedä. Nyt ollaan toisessa puolivälissä ja vielä mitään ei näy.

Vierailija
20/21 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta oli tosi tumma viiva ihan rintojen väliin saakka, poika tuli.

Toisella kertaa tumma viiva napaan saakka, tyttö tuli.

Kolmas kerta- ei viivan haamuakaan, ultran mukaan poika tulossa.

Eli minulla se on " lyhentynyt ja haalistunut raskaus raskaudelta" ..

Lahja rv 38+5