Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Sinä joka etsit VDT:n takkia Mist vaaleana?!?!
Kommentit (2)
Tulen kuitenkin: tuo takki on mielestäni kaikkein kaunein takki, mitä olen tänä keväänä nähnyt, ehkä jopa koskaan.
Yritän hillitä itseni, etten ostaisi sitä omalle tytölleni, joka on vasta yksivuotias ja jolla on takkeja aika lailla odottamassa kasvua... JOS takki sattuu tulemaan aleen syksympänä Tanskan nettikaupoissa tai muualla, meille taitaa sellainen kulkeutua. AIVAN UPEA takki!
Iituli *kuolaa*
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ja grapeakin näkyy olevan. Tarvetta ei tosiaan olisi, joten täytyy koittaa hillitä itsensä - ehkä... Kiitos vinkistä! Loistava tämä palsta tosiaan. :)