Joulutorttu 1,45€, onko mielestänne kallis?
Eli tarvisin 170 kpl torttuja ja sain yhdestä leipomosta hinnan 1,45€ / kpl. Onko mielestänne ok? En jaksaisi alkaa soittelemaan kovin moneen paikkaan...
Kommentit (17)
Voitaikina(10 kpl) 2,79 ja purkki luumusosetta 0,89. Tortun aineet ehkä noin 0,30 e. Työ tietysti tulee ja muut kulut ja aikakin. Sinänsä helppo homma, jos on vähän ylimääräistä aikaa.
minusta tuo on ehkä kahvilan hinta, ei leipomon
Sinuna kysyisin myös jostain toisesta leipomosta.
Kyllä meillä on aina ihan itse tehty, opetettiinhan se jo herran jumala koulussakin! Ja tulee muuten halvemmaksikin.
paljon enemmän tortusta. Usein on vielä kuivaa. Paljousalennusta ei saa, jopa päinvastoin.
Paistettu samana päivänä paikan päällä, käyt maksamassa etukäteen niin tekevät kun tarvitset ;)
Jos pystyt itse paistamaan, ovat paistovalmiit pakastetortut käteviä ja edullisia.
http://files.kotisivukone.com/justus.tarjoaa.fi/marras2012.pdf
joulutortusta on ihan leipomon hinta.
Eli järkyttävän kallista
Jos leipomosta, halpaa. Jos sun perseestä, ei niinkään...
vai kuvittelitko että kaupat ihan huvikseen pitävät valikoimissaan voitaikinoita ja torttutaikinoita vaikkei niitä kukaan osta? Kai teet itse hillonkin etkä käytä kaupan hilloa?
p.s meille ei opetettu koulussa voitaikinan tekoa, ei mitään sinne päinkään ollut kotsan tunneilla
Kyllä meillä on aina ihan itse tehty, opetettiinhan se jo herran jumala koulussakin! Ja tulee muuten halvemmaksikin.
Hillon Keitän itse kuivatuista luumuista, se on aivan parasta.
Sain juuri itse tarjouksen leipomosta 0,80 €. Määrä hieman enemmän....
Muistitko kysyessä kertoa, että mahdollisesti olisit ostamassa noin suuren määrän? Saattaisi nimittäin hinta tipahtaa.
Verollinen hinta meillä 1,20 euroa/kpl itse tehdyllä hillolla. Ei siis 1.45 ole paha hinta. Tosin kalliin puoleinen mutta se riippuu niin monesta.
Itse tehtynä tosiaan tulee kpl hinnaksi 20 senttiä. Onhan leipomolla ehkä parempia ja ammattimaisesti tehdyn näköisiä, mutten 1,4e maksaisi. Samaan hintaan saa berliinin ja omar munkkeja jotka huomattavasti ruokaisampia.
mikset tee itse? 170 torttua tekee helposti..