Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä eskarilaista voi vaivata?

Vierailija
03.12.2012 |

Tyttönen siis kohta 6 v. Muutaman viikon oli flunssaa, ei mitään kovin pahaa edes, vähän nuhaa/yskää (ei kuumetta tms). Nyt siitä tuntuu jääneen kuiva yskä, on tosi väsynyt (ei kovin kaukana apaattisesta), kalpea, ihan onneton ruokahalu (ei tosin koskaan ole ollut kovin hyvä syömään). Kellään samanlaista? Käytiin la lekurissa, verikokeissa ei mitään, uloshengitys vinkuu. Tänään uudestaan lääkäriin kartoittamaan astmaepäilyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiin huolissani. Mitä jos ei olekaan "pelkkää" astamaa? Jos on vaikka jotain sydämen vajaatoimintaa tms? Hulluksi tulee kun googlaa kaikkia oireita...

Vierailija
2/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jäädä päälle pitkäksi aikaa, monta viikkoakin todella. Mutta jos yleiskunto on huono, vaadit lisää tutkimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ei juurikaan yski yöllä. Minä siihen yleensä herään - siis silloin kun oli pahempi niin heräsin usein.

Raasu:( Toivottavasti saa tänään jotain lisätietoja.

Vierailija
4/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi eli onko taudin jäljiltä risat pahasti turvoksissa. Jos on ollut viikkoja kipeänä niin ei siitä ihan hetkessä toivu ennalleen. Älä googlaile:) Noista risoista vielä niin niiden palautuminen voi kestää aika kauan ja jos kuorsaa niin lapsi voi kärsiä uniapneasta ja jos ne on kovin turvoksissa niin syöminenkin on kyllä aika hankalaa, kun ei siellä ole oikein rööriä. Ja se apneahan paranee, kun risat palautuu normaalin kokoisiksi.

Vierailija
5/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekin yskin. lääkärissä on käyty, mutta se on vaan ihan harmitonta kuulemma. Olen itsekin koko ajan ihan poikki vaikka nukun, ruoka maistuu mulle mutta ei lapsille niinkään.

Vitamiineja, maitohappoa jne syödään ahkerasti. Ehkä pitäisi vielä ottaa rautakuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme