Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annetaanko pizzalähetille tippiä?

Vierailija
03.12.2012 |

Tilasin pizzan, maksoin netissä. Pitääkö kotiinkuljettajalle antaa tippiä ja jos 'pitää', minkälainen summa sopiva?

Ihan hävettää kun en tälläistä ole koskaan tullut ajatelleeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan aina verkkopankissa tilaamani pizzat jo tilauksen yhteydessä joten ei tarvi siksikään miettiä.

Vierailija
2/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Keski-Euroopassa ja kun tippikulttuuriin olen tottunut, niin tippaan Suomessakin tarjoilijaa, taksikuskia ja kampaajaa. Ehkä ne ovat hieman ihmeissään? Usein kai sisäsuomalaiset muutenkin maksaa kortilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Keski-Euroopassa ja kun tippikulttuuriin olen tottunut, niin tippaan Suomessakin tarjoilijaa, taksikuskia ja kampaajaa. Ehkä ne ovat hieman ihmeissään? Usein kai sisäsuomalaiset muutenkin maksaa kortilla?

Tarjoilijalle ja taksikuskille kyllä joskus itsekin olen jos olen käteisellä maksanut, sanonut että "se on tasaraha" niin että vaihtorahat jää tipiksi hänelle. Lähinnä siksi että en jaksa odotella vaihtorahojen saamista. Kampaajalla on Suomessa kyllä tosi erikoista antaa tippiä.

Vierailija
4/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset. Ei vaan koskaan ole aiemmin tullut mieleenkään, että miten "kuuluisi" toimia.