Onko täällä muita, joiden miehellä hyvä takapuoli? ;)
Omallani on ainakin uskomattoman hyvä pylly! Olen rakastunut! ;)
Kommentit (31)
Jääkiekkoilu on muovannut täydellisen herkkupepun sekä isot reidet ja pohkeet... Nam! Ja vielä kun mies on luonnostaan harteikas, isoilla lihaksilla varustettu karhu, niin kyllä tää tyttö tykkää :) Olkavarsi on reilusti paksumpi kuin meikäläisen reisi, ja hartiat ovat paljon leveämmät kuin lantioni :)
Pituus 175 cm ja paino 110 kg, että siitä voitte käsittää niiden lihasten koon :) Läskiä ei tuossa miehessä ole :)
Ei ole.
Mies on nörtti, vanhan papan lättäperän omaa. Mutta en mä kai parempaa saisikaan un oon itsekin tällainen laiha läski hiirulainen enkä mikään näyttävä, muodokas tiimalasi.:/
Miesystäväni on 57-vuotias ja hänellä on maailman paras farkkupylly. Kuin kaksi appelsiinia kapeessa lonkassa. Aivan huippu.
Ei vielä, koska olen sinkku. Mutta sen verran vaativa olen että ainoastaan herkkupeppu kelpaa.
Ei vielä, koska olen sinkku. Mutta sen verran vaativa olen että ainoastaan herkkupeppu kelpaa.
Ilmeisesti on, kun naiset ei voi pitää siitä näppejään erossa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2012 klo 12:38"]
Jääkiekkoilu on muovannut täydellisen herkkupepun sekä isot reidet ja pohkeet... Nam! Ja vielä kun mies on luonnostaan harteikas, isoilla lihaksilla varustettu karhu, niin kyllä tää tyttö tykkää :) Olkavarsi on reilusti paksumpi kuin meikäläisen reisi, ja hartiat ovat paljon leveämmät kuin lantioni :)
Pituus 175 cm ja paino 110 kg, että siitä voitte käsittää niiden lihasten koon :) Läskiä ei tuossa miehessä ole :)
[/quote]
Eli miehesi on oikeasti, siis ammattilaisbodarin mitoissa. Jos ei ole, hänellä on ylipainoa. Muuten nuo mitat eivät todellakaan täyty.Vähän realisimia kehiin, hei.
Minunkin miehelläni on aivan jumalainen takapuoli! Voisin kosketella sitä koko ajan, sohvalla maatessa, ruokaa tehdessä, saunassa, ulkona, missä vain :D Mies treenaa monesti viikkoon, joten hyvässä kunnossa.. huh huh, tässähän täytyy alkaa kohta hyödyntämään tätä mielentilaa ;)
Onnittelut teille muille hyvät av-palstalaiset ketkä olette löytäneet täydellisen pepun omaavan miehen ;) (Itse 21, mies 32)
En olekaan ainoa, joka puristelee miehensä pyllyä :D hän on sm-tason urheilija, joka kai tekee osansa. Ja geenit! On muutenkin kropaltaan melko unelma, V-mallinen selkä ja siihen hyvä pylly = <3 usein silittelen hänen vartaloaan ja puristelen pyllystä ;)
Mun miehellä on:) Melkein 2m ja himpun yli 100kg mutta peppu on niin tiukka että pakara mahtuu mun pieneen kouraan! Mielellään kyllä testaan sitä joka päivä;D
Mulle ei kävisi sellainen leveäpeppuinen naisellinen miesvartalo.... uh!