Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joiden miehellä hyvä takapuoli? ;)

Vierailija
03.12.2012 |

Omallani on ainakin uskomattoman hyvä pylly! Olen rakastunut! ;)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on:) Melkein 2m ja himpun yli 100kg mutta peppu on niin tiukka että pakara mahtuu mun pieneen kouraan! Mielellään kyllä testaan sitä joka päivä;D

Mulle ei kävisi sellainen leveäpeppuinen naisellinen miesvartalo.... uh!

Vierailija
22/31 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilu on muovannut täydellisen herkkupepun sekä isot reidet ja pohkeet... Nam! Ja vielä kun mies on luonnostaan harteikas, isoilla lihaksilla varustettu karhu, niin kyllä tää tyttö tykkää :) Olkavarsi on reilusti paksumpi kuin meikäläisen reisi, ja hartiat ovat paljon leveämmät kuin lantioni :)

Pituus 175 cm ja paino 110 kg, että siitä voitte käsittää niiden lihasten koon :) Läskiä ei tuossa miehessä ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Mies on nörtti, vanhan papan lättäperän omaa. Mutta en mä kai parempaa saisikaan un oon itsekin tällainen laiha läski hiirulainen enkä mikään näyttävä, muodokas tiimalasi.:/

Vierailija
24/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on 57-vuotias ja hänellä on maailman paras farkkupylly. Kuin kaksi appelsiinia kapeessa lonkassa. Aivan huippu.

Vierailija
25/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, koska olen sinkku. Mutta sen verran vaativa olen että ainoastaan herkkupeppu kelpaa.

Vierailija
26/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, koska olen sinkku. Mutta sen verran vaativa olen että ainoastaan herkkupeppu kelpaa.

Vierailija
27/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuviaaaa!!! 8---)

Vierailija
28/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on, kun naiset ei voi pitää siitä näppejään erossa.

Vierailija
29/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2012 klo 12:38"]

Jääkiekkoilu on muovannut täydellisen herkkupepun sekä isot reidet ja pohkeet... Nam! Ja vielä kun mies on luonnostaan harteikas, isoilla lihaksilla varustettu karhu, niin kyllä tää tyttö tykkää :) Olkavarsi on reilusti paksumpi kuin meikäläisen reisi, ja hartiat ovat paljon leveämmät kuin lantioni :)

Pituus 175 cm ja paino 110 kg, että siitä voitte käsittää niiden lihasten koon :) Läskiä ei tuossa miehessä ole :)

[/quote]

Eli miehesi on oikeasti, siis ammattilaisbodarin mitoissa. Jos ei ole, hänellä on ylipainoa. Muuten nuo mitat eivät todellakaan täyty.Vähän realisimia kehiin, hei.

Vierailija
30/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehelläni on aivan jumalainen takapuoli! Voisin kosketella sitä koko ajan, sohvalla maatessa, ruokaa tehdessä, saunassa, ulkona, missä vain :D Mies treenaa monesti viikkoon, joten hyvässä kunnossa.. huh huh, tässähän täytyy alkaa kohta hyödyntämään tätä mielentilaa ;)

Onnittelut teille muille hyvät av-palstalaiset ketkä olette löytäneet täydellisen pepun omaavan miehen ;) (Itse 21, mies 32)

Vierailija
31/31 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ainoa, joka puristelee miehensä pyllyä :D hän on sm-tason urheilija, joka kai tekee osansa. Ja geenit! On muutenkin kropaltaan melko unelma, V-mallinen selkä ja siihen hyvä pylly = <3 usein silittelen hänen vartaloaan ja puristelen pyllystä ;)