Tällä palstalla usein on avauksia ulosotoista ja velkojen maksusta
ihan kuin ne olisivat normaalia arkipäivää. Kelle teille on velkaa, kun ei yhtään tunnu kaduttavan, että pistää ongelman kiertoon?
Mulla on saatavia ja pitäisi palkat maksaa. En tiedä, mistä nyt repäisen rahat, kun asiakkaat ei maksa maksujaan ajoissa. Tulee köyhä joulu meidän työntekijöille ja ainakin meidän perheelle.
Mietittekö oikeasti yhtään, että kuinka paljon maksamaton velkasi haittaa sitä velkojaa?
Kommentit (5)
Kyllä haittaa, itkettää ja ahdistaa niin, että toivottomuus on viedä mukanaan.
päätin et en enää koskaa ikinä oo kenellekään velkaa...siis asuntolaina nyt maksettu
Joten makselen ainaki vielä asuntovelkaa. Ja mies opintovelkaa. Joo ollaan sitten pohjasakkia..
Ja asuntolaina menee suoraan tililtä jossa on rahaa.
Joten makselen ainaki vielä asuntovelkaa. Ja mies opintovelkaa. Joo ollaan sitten pohjasakkia..
Olin yrittäjä ja osittain saatavien takia jouduin itse vaikeuksiin. Aikani yritin sinnitellä, mutta niin vain kävi, että tuosta yrittäjyydestä muistoksi jäi itselle velkaa, joka on nyt ulosotossa. Velkajärjestelyn kautta nyt maksan velkaani pois. Kyllä harmittaa. Onneksi ei ole mikään hirvittävä summa kyseessä, joten kyllä minä tästä selviän.