Mitä ostatte vanhemmillenne joululahjaksi?
Vai ostatteko ylipäätään mitään?
Minä ostin äidilleni yhden tv-sarjan viimeisen tuotantokauden, jota ei ole itse vielä kerennyt ostamaan :)
Yhteiseksi äidille ja isälle ostimme tervan tuoksuisen saunatontun.
Isän lahja on vielä vähän auki, en tiedä mitä ostaisin :/
Kommentit (15)
uutuuskirjat, suklaarasiat ja tyyliin yöpuvut/aamutossut, jotain NIIN tylsää ja arvattavaa. ollaan opiskelijoita molemmat, niin päätimme tänä vuonna yhdistää synttäri- ja joululahjat (molemmat syntyneet tammikuussa) ja varasimme pitkän viikonlopun pariisiin. eivätpähän ainakaan olisi arvanneet:D
Lidlistä lilat pörröiset, lämpimän näköiset sukat missä on liukuesteet.
Äidin miehelle en tiedä mitä hankkisi...
Isälle ja vaimolleen ostan varmaan viskipullon/viinipullon.
Mieheni vanhemmille jotain saunaöljyjä ehkä.
Lahjottavia lapsia on 3, aikuiset päättivät yhdessä että meillä ei isoja tarvitse lahjoa.
Helppoa, halpaa ja hauskaa.
Tehdään kyllä jouluruokia yhteiseen pöytään, mutta kukin sitä mikä sattuu huvittamaan.
Ehkää neulon itse jotain. Ehkä ostan jonkun kirjan molemmille. Jotain pientä nyt kuitenkin ilman muuta. :)
Sovime muutama vuosi sitten, etteivät aikuiset osta toisilleen lahojoja. Paljon stressittömämpää.
Lisäksi ehkä Mariskoolin punaisena, mitä on halunnut, sisälle rusinoita ja pähkinöitä, joista tykkää.
Äidin miehelle viinipullon tms.pientä ja kuluvaa.
Isälle teatteriliput ja jonkun cd:n tai dvd:n.
tälle joululle tein digivalokuvakehyksen kummallekin , eli appivanhemmille ja omille. Niihin n. 300 kuvaa.
näin kaupassa jotain vuosiuistimia, voisin vaikka sellaiset ostaa isälleni ja hänen puolisolleen, kun harrastavat kalastusta.
Ei aikuisten tarvitse toisilleen ostella lahjoja
Surulla ajattelen sitä aikaa, kun en enää SAA /VOI heille lahjaa ostaa, se on varmaan jo kohta aika lähellä :(
Ai että mun tarvitsee ostaa kaikille sisarusteni seitsemälle lapselle, mutta itse en saa odottaa mitään? Tosi pyyteetöntä.
Ja meillä ainakin ostaa aikuiset toisilleenki lahjoja, ihan koko suku niin tehny aina...
Musgta lahjojen antaminen on ihanaa. :) Niin ihanaa et oon jo ennen joulua parille ystävälleni antanu pienii lahjoja, esim skumppaa ja iteleivottuja leivoksii, ollaan ihan siis nuoria aikuisia :D
Mutta tosiaan en oo viel ostanu kenellekkään varsinaista joululahjaa. Vanhemmille, isosiskolle ja isoveljelle, ainakin viidelle ystävälle ja vamaan muutamalle muullekin tarkotus lahjat hommata. kunhan keksii ensin, mitä :)
Nyt oon keksinyt uutuuksista jo melkein kaikille sopivat.
No lankean mä sitten johonkin pieneen ja kivaan,lähinnä sellaisesta pinnallisesta syystä, että ei näyttäis niin epätasa-arvoiselta, kun lapsilla on niin paljon paketteja :-)
Siis keittiöihmiselle kivat patalaput ja taikinakulhon, hartiajumiselle kipukoukun (ihana tuote, itsellänikin on), suosikkiherkkuja esim. mutsille vihreitä kuulia ja sitten jotain, mitä varmasti tietää toisen tarvitsevan tai toivovan. Joskus saatan ostaa iskälle hupilahjan, siis jotain aivan älytöntä, soiva joulukravatti esimerkiksi.
Surulla ajattelen sitä aikaa, kun en enää SAA /VOI heille lahjaa ostaa, se on varmaan jo kohta aika lähellä :(
Ja sen takia ostan vanhemmilleni lahjat, koska se on ihanaa :)
ap
Nanson hartiahuivin/ponchon tai sellaisen niskaan heitettävän ja napilla kiinni vaatteen. Lisäksi ajattelin ostaa jonkin kirjan.
Isälleni menen nyt vähän siitä, mistä aita on matalin ja ajattelin tilata Tiede-lehden muutamaksi kuukaudeksi (olikohan 6 numeroa). Lisänä jokin paita tms.