Tuolla Disalla on aika iso pylly tanssijaksi.
Vai onko vaan niin, että tv lihottaa...Mutta isolta näytti.
Kommentit (20)
se nainen (todella) on hoikka mutta muodokas.
Itse näyttäisin kamalalta tuollaisissa leoparditrikoissa - antaisin mitä vaan, jos olisi samanlainen kroppa!
Onhan muina vuosina  ollut yksi todella lihavakin tanssija,Sutuko hänen nimensä on?
hyvä ettei ole joku lautapylly. On mitä heiluttaa. Lattaripylly heiluu, lautapylly ei :D
Kivahan se on et julkisuudessa on naisia joiden rasvaprosentti on yli 20 ja joissain kohdissa sitäkin enemmän. Ei se tanssitaitoa vie keneltäkään.
sellaiset littanapeput näytä naisellisilta tai seksikkäiltä ollenkaan! ;)
näytti 49kg. Minulla on kolme lasta,kapea lantio ja pieni peppu. Mutta esim. talvivaatteet leventävät visuaalisesti.
Karsee oli toi leopardihaalari. Ihan järkky. Todellakin pylly hylly.
"selluliittipylly se kävellessä hylly"
kuin luiseva, olematon pylly kuin monilla miehillä.
Ja todella kauniit kasvot.
Vai että kauniit kasvot, olen useasti nähnyt livenä ja hirveä kasa meikkiä, kauneudesta en menis niin sanomaan, valitettavasti :/
sanoisin: maitokahvi:) Ja meikki ei sovi minulle.
kun on vähän fläsää alapakarassa.
eikö täällä yhtenään toitoteta kuinka miehet rakastaa muodokkaita pyllyjä!? Mutta nyt semmoista ei saakaan olla kun sellainen on? Vai onko se ok vain silloin kun se yhdistetään palstamamman tynnyrimalliseen möhömahaan ja jättilolloihin?
eikö täällä yhtenään toitoteta kuinka miehet rakastaa muodokkaita pyllyjä!? Mutta nyt semmoista ei saakaan olla kun sellainen on? Vai onko se ok vain silloin kun se yhdistetään palstamamman tynnyrimalliseen möhömahaan ja jättilolloihin?
hyvä oli muuten, mutta ei tehnyt puku vaan oikeutta.
oisko tossa vähän muodokkaampi peppu ilman fläsää?
http://tinyurl.com/ckua8sh
olen kuopiolaisena nähnyt Disan monta kertaa livenä ja ollut hänen asiakkaanaan myös ja voin sanoa, että hyvin hoikka ja siro nainen on. Ja pienipyllyinen :)