Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enterorokko aikuisella!! apua

Vierailija
02.12.2012 |

Ensin oli 2 pvää kurkku todella kipeä, nyt eilen tuli käsiin näppylät ja yön aikana olivat hieman lisääntyneet. Ei kuumetta, eikä näppylöitä muualla. Mitenköhän tämä tästä etenee??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää miten kenelläkin etenee, enterorokkoa on niin monenlaista. Esim moni sanoo että alkoi korkealla kuumeella, itsellä oli vain pientä lämpöilyä joka jatkui koko sairastamisen ajan. Joillakin alkuoireena myös päänsärky ja mahaoireet, mulla ei ollut niitäkään. Mutta suuhun niitä rakkuloita tulikin sitten oikeen kunnolla, 5 päivää meni pelkällä nestemäisellä ruoalla. Bafucin ja aftoille tarkotetut tuotteet autto vähän, samoin särkylääke ja bepanthen imeskelytabletit. Kun rakkulat suussa alko helpottamaan niin tuli nuha ja yskä ja vielä hiivatulehduskin kaupan päälle. :D Itse en edes tiedä mistä taudin sain kun ei ole lapsia enkä ole lapsien kanssa ollut tekemisissä mutta hoitajakin sanoi että tämän taudin nyt voi saada ihan mistä vaan vaikka yleensä lastentaudiksi kutsutaankin.

Mutta tsemppiä kaikille joille tämä ikävä tauti iskee, ei todellakaan ole mukavaa mutta kyllä siitä jotenkin selviää!

Vierailija
22/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saattaa tuntua omituiselta niin kannattaa etikkaa kokeilla käsiin. Mulla menossa just toisen kerran ja viimeks loppusairaudesta tuli etikkaa kokeiltua.

Ihan vaan suoraan kaadat käsiin ja kutina helpottuu huomattavasti! Jos on monta yötä valvonut niin varmasti ehtii sen vaikutusaikana ainakin nukahtaa.

Ei ehkä miellyttävin tapa mutta tähän tautiin teen kyllä mitä vaan että helpottuisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterorokko on vanhalta nimeltään suu ja sorkkatauti joka on pääsääntöisesti vaaraton mutta kivulias ja kutiava.

Siksi näppylöitä esiintyy pääasiassa raajoissa ja suussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän