Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestät sen, jos mies on sinua älykkäämpi?

Vierailija
02.12.2012 |

Enkä tarkoita tällä sitä, jos mies on päällepäsmäri-tyyppinen muka-älykkö. Vaan ihan oikeasti fiksu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen älykkyys on seksikästä.

Vierailija
2/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sen ikäinen, että tuskin enää tuleekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tuohon mitään. Minä olen

älykkäämpi kuin mieheni.

Vierailija
4/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein seurustelukokemukseni oli, kun yritin itseäni tyhmemmän miehen kanssa. Tuli vain harmaita hiuksia ja paha mieli.

Vierailija
5/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kestän, tykkään älykkäistä miehistä. kaikki suuret ihastukset ja suhteet on olleet älykkäiden ja kunnianhimoisten miesten kanssa. on seksikästä ja ei tule tylsää.

Vierailija
6/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä älykkäämpi on itse, sitä vähemmän komplekseja älykkyyden saralla ja sitä helpompi on sietää puolisoa joka on itseään älykkäämpi. Itse olisin erittäin tyytyväinen jos vaimoni olisi minua älykkäämpi sekä samalla viisas ja sympaattinen henkilö.

Eli heikko itsetunto on yleensä perussyy jos ei itseään älykkäämpiä siedä.

Vierailija
7/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oletan meidän olevan suurin piirtein yhtä älykkäitä, kumpaakaan ei ole testattu niin että tietäisimme täsmällisen lukeman (eivät kerro työpaikkahaastatteluissa jne.).

Vierailija
8/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni kestää kyllä myöntää, että mieheni ÄO on omaani korkeampi. Minä olen sitten lahjakkaampi joissakin muissa asioissa.

Toisaalta, olemme molemmat Mensan jäseniä. Jos toinen olisi huippuälykäs ja toisen ÄO olisi alle 100, se varmaan jo tökkisi kumpaakin.

Vierailija
9/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät niin älykkäät eivät edes huomaa etteivät ole älykkäitä...

Vierailija
10/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen minulla nyt onkin. Olen kerran seurustellut itseäni selvästi älykkäämmän miehen kanssa ja puihinhan se meni. Mies olisi halunnut jatkaa seurustelua, mutta minä pistin poikki. En kyllä osaa eritellä, minkä verran vaikutusta oli sillä, että tunsin itseni miehen seurassa tyhmäksi. Jonkin verran se varmasti vaikutti, koska muistan, etten ollenkaan pitänyt siitä tunteesta.