Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei sinä yleisen etunimen omistaja,vituttaako koskaan
02.12.2012 |
kun et ole yksilöllinen? Esim Petri,Paula,Jouko,Eila,Ulla,Markku,jne.Koskaan et voi tietää kenestä puhe.Ai niin Marko unohtui!
Kommentit (5)
kun on 3 kaimaa samalla osastolla. Onneksi mulla ei ole yhtään etunimi + sukunimi kaimaa. Eikä ihan heti ole tulossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yläasteella samalla luokalla yksi kaima. Ala-asteella koulustani löytyi parhaimmillaan 2kaimaa.
Ja harvemmin olen nimikaimoihin törmännyt elämäni varrella, vaikka kyseessä ihan tavisnimi:)
Nimeni on aikas yleinen mutta silti harvoin on samassa tilaisuudessa/luokassa/tms toista samal nimen olevaa.
Susanna olen.
Mutta ei se ole minua haitannut. minulla on monta täyskaimaakin, muta ei se ole ongelma.
Alue: Aihe vapaa
Juu, ja kun vielä yhdistät sen tavallisen etunimen tavallistakin tavallisempaan sukunimeen... Ikinä ei voi olla varma kenesta Anna Virtasesta nyt juorutaankaan.