Onko Xenian blogi "pyhä"?
Täällä oli ketju Xenian täysin sopimattomista vaatteista Dubaissa, nyt se on poistettu. Eikö itse itseääm julkisuuteen tyrkyttävän ihmisen julkista blogia tai siinä esiintyviä asioita saa nostaa keskustelunaiheeksi?
Kommentit (43)
Harmi, en oo Mungoanna, Nata tai Xenia itse :)
Ja hmm, ''kyllä blogeja saa arvostella'', toki, mutta pakollista tehdä julkisesti? Pakollista juuri kohdistaa tiettyihin bloggaajiin, kateus heitä kohtaan? Oi kyllä näyttää olevan.. Onko ''blogien arvostelu'' sitä että keskustellaan että hän tienasi tämän ja tämän verran vuodessa, hän saa varmasti täältä ja täältä rahaa.. Onko toisen tuikin tuntemattoman elämään puuttuminen blogin arvostelemista ihminen hyvä :D Enkä sinuna lähtis yhdistään summamutikassa tuikintavallista muikkia johonkin Nataan ''kirjoitustyylin perusteella'', naurettavaa. On se kumma jos mä muistutan tuikintavallisena, vahvamielipiteisenä nuorena tyttönä bloggaajaa. Eihän sillä oo merkitystä, jos joku tulee vastusteleen teidän käytöstä ni sen on ihan pakko olla joku bloggari itse? Kannattais jatkaa lukemista, tiedätkös, heitä ei kiinnosta paljoa paskaakaan enää nää jauhajat.
Taisipa Xenialla kolahtaa, kun eräs kertoi miten ero asia oikeasti menikään ja tuttavansa kertoi Xenian oikeasta luonteesta...heti piti mennä poistatuttamaan ketju.
Siellä se nyt majailee porvoossa, kun jesse poisti asunnosta ...tuhma tyttö, kun juoksi vieraissa!
Tyhmää ilmiantaa vaikka näitä keskusteluja tulee silti lisää vaan.
en tajua miten tota värikästä pipsaa saa haukkua miten vaan, mutta xeniaa ei? Mun mielestä siis sitten ei saisi ketään haukkua..
Taisipa Xenialla kolahtaa, kun eräs kertoi miten ero asia oikeasti menikään ja tuttavansa kertoi Xenian oikeasta luonteesta...heti piti mennä poistatuttamaan ketju.
Siellä se nyt majailee porvoossa, kun jesse poisti asunnosta ...tuhma tyttö, kun juoksi vieraissa!
mutta kuulostaa kiinnostavalta, siis mitä tapahtui?
Siellä se nyt majailee porvoossa, kun jesse poisti asunnosta ...tuhma tyttö, kun juoksi vieraissa!mutta kuulostaa kiinnostavalta, siis mitä tapahtui?
Kertokaa kaikki!
Kertokaa äkkiä ennenku tääkin ketju poistetaan!
Terveisin, säälittävä blogikyylä:D
Tunnustan haluan kuulla juorut :)
Kertokaapa paremmin tietävät, ennen kuin ketju katoaa?
Minäkin haluan tietää!
Tuntuu, että Xenia kaunistelee totuutta (toisaalta niin minäkin tekisin).
Kirjoittaa, ettei eroon liity draamaa, mutta viime viikolla vielä haaveili yhteisestä omistusasunnosta ja lapsiakin saa tulla, jos niitä suodaan... Ihmetyttää, mitä oikein kävi...
eihän sitä tiedä onko asiat silloinkaan todellisuudessa näyttänyt juuri tuollaiisilta
Taisi J:kin kyllästyä tyttöystävänsä kulutushulluuteen. Tai sitten tyttö jätti kun haluaa saada Chanelin arvoisen poikaystävän, eli kohta hänet varmaan nähdään jonkun ällön Sedun kainalossa..
Juu utelias olen, mitäs sitä peittelemään...
Juu utelias olen, mitäs sitä peittelemään...
Kuinka paljon yksityiskohtaisemman selostuksen haluaisit?
Kamala muija koko Xenia! Osa vaatteista kuin jostain playgirl bileistä, mummoveska kainalossa ja meikkiä niin, että pärstä kiiltää! Eikä minkäänsortin fiksuudesta voi hänen kohdallaan edes puhua. Ainoa, mitä osaa tehdä, on esitellä itseään samasta kulmasta ja samat jutut aina..
Varokaa nuoret tuollaista esimerkkiä ja käyttäkää järkeä!
xenia esittelee VAATEblogissaan vaatteita ja asusteita ja kertoo niiden hintoja! Siis kauheeta!En mäkään toitota kaikille vieraille mitä olen viime aikoina aikonut tai ostanut, huoh!