Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Xenian blogi "pyhä"?

Vierailija
02.12.2012 |

Täällä oli ketju Xenian täysin sopimattomista vaatteista Dubaissa, nyt se on poistettu. Eikö itse itseääm julkisuuteen tyrkyttävän ihmisen julkista blogia tai siinä esiintyviä asioita saa nostaa keskustelunaiheeksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

xenia esittelee VAATEblogissaan vaatteita ja asusteita ja kertoo niiden hintoja! Siis kauheeta!En mäkään toitota kaikille vieraille mitä olen viime aikoina aikonut tai ostanut, huoh!

Vierailija
22/43 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, en oo Mungoanna, Nata tai Xenia itse :)

Ja hmm, ''kyllä blogeja saa arvostella'', toki, mutta pakollista tehdä julkisesti? Pakollista juuri kohdistaa tiettyihin bloggaajiin, kateus heitä kohtaan? Oi kyllä näyttää olevan.. Onko ''blogien arvostelu'' sitä että keskustellaan että hän tienasi tämän ja tämän verran vuodessa, hän saa varmasti täältä ja täältä rahaa.. Onko toisen tuikin tuntemattoman elämään puuttuminen blogin arvostelemista ihminen hyvä :D Enkä sinuna lähtis yhdistään summamutikassa tuikintavallista muikkia johonkin Nataan ''kirjoitustyylin perusteella'', naurettavaa. On se kumma jos mä muistutan tuikintavallisena, vahvamielipiteisenä nuorena tyttönä bloggaajaa. Eihän sillä oo merkitystä, jos joku tulee vastusteleen teidän käytöstä ni sen on ihan pakko olla joku bloggari itse? Kannattais jatkaa lukemista, tiedätkös, heitä ei kiinnosta paljoa paskaakaan enää nää jauhajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisipa Xenialla kolahtaa, kun eräs kertoi miten ero asia oikeasti menikään ja tuttavansa kertoi Xenian oikeasta luonteesta...heti piti mennä poistatuttamaan ketju.

Siellä se nyt majailee porvoossa, kun jesse poisti asunnosta ...tuhma tyttö, kun juoksi vieraissa!

Vierailija
24/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää ilmiantaa vaikka näitä keskusteluja tulee silti lisää vaan.

Vierailija
25/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miten tota värikästä pipsaa saa haukkua miten vaan, mutta xeniaa ei? Mun mielestä siis sitten ei saisi ketään haukkua..

Vierailija
26/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisipa Xenialla kolahtaa, kun eräs kertoi miten ero asia oikeasti menikään ja tuttavansa kertoi Xenian oikeasta luonteesta...heti piti mennä poistatuttamaan ketju.

Siellä se nyt majailee porvoossa, kun jesse poisti asunnosta ...tuhma tyttö, kun juoksi vieraissa!

mutta kuulostaa kiinnostavalta, siis mitä tapahtui?

Vierailija
27/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa kiinnostavalta, siis mitä tapahtui?

Kertokaa kaikki!

Vierailija
28/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o

Vierailija
29/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtunut :o

Vierailija
30/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa äkkiä ennenku tääkin ketju poistetaan!

Terveisin, säälittävä blogikyylä:D

Vierailija
31/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan haluan kuulla juorut :)

Vierailija
32/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa paremmin tietävät, ennen kuin ketju katoaa?

Vierailija
33/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää!

Tuntuu, että Xenia kaunistelee totuutta (toisaalta niin minäkin tekisin).

Vierailija
34/43 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi chanel on ja pysyy

Vierailija
35/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa, ettei eroon liity draamaa, mutta viime viikolla vielä haaveili yhteisestä omistusasunnosta ja lapsiakin saa tulla, jos niitä suodaan... Ihmetyttää, mitä oikein kävi...

Vierailija
36/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä tiedä onko asiat silloinkaan todellisuudessa näyttänyt juuri tuollaiisilta

Vierailija
37/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi J:kin kyllästyä tyttöystävänsä kulutushulluuteen. Tai sitten tyttö jätti kun haluaa saada Chanelin arvoisen poikaystävän, eli kohta hänet varmaan nähdään jonkun ällön Sedun kainalossa..

Vierailija
38/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu utelias olen, mitäs sitä peittelemään...

Vierailija
39/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu utelias olen, mitäs sitä peittelemään...

Kuinka paljon yksityiskohtaisemman selostuksen haluaisit?

Vierailija
40/43 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala muija koko Xenia! Osa vaatteista kuin jostain playgirl bileistä, mummoveska kainalossa ja meikkiä niin, että pärstä kiiltää! Eikä minkäänsortin fiksuudesta voi hänen kohdallaan edes puhua. Ainoa, mitä osaa tehdä, on esitellä itseään samasta kulmasta ja samat jutut aina..

Varokaa nuoret tuollaista esimerkkiä ja käyttäkää järkeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän