Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nibiru on jo havaittavissa paljain silmin täällä

Vierailija
02.12.2012 |

Keski-Suomessa. Joskin valtio yrittää pitää kemikaalisuihkuilla huolen siitä, etteivät kansalaiset havaitse sitä. Kuitenkin jotain kuvamateriaalia jo on, eivät voi täysin planeetan näkymistä estää. Ovatko muut jo huomanneet planeetan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen. Nyt vasta ymmärrän. Olo on rauhallinen ja tyyni. Mitä tapahtuukin, niin on tarkoitettu ja otan sen vastaan.



http://kuvatgalleria.blogspot.fi/search?updated-max=2011-11-19T14:55:00…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän