Iso osa av-mammoista elää Alibi-elämää.
Siis sellaista, mikä lopulta päätyy Alibi-lehden sivuille. Juopottelua, puukotuksia kännipäissään, riitoja mitä ihmeellisimmistä asioista yhdistyneenä humalatilaan, sotkuinen koti, eläinsuojeluasioita, pettäviä miehiä joita katsellaan kun ei muuta osata, lapsia huostassa ym ym.
Ei nää jutut täällä muuten ole selitettävissä.
Kommentit (10)
Suodatin muodostuu vain jos elää Alibi-elämää. Ja mistä muusta kuin elämänpiiristä tuollainen paskapuhekaan kumpuaa.
Mulla on vaan jotenkin vuorotellen niin etuoikeutettu ja välillä niin osaaottava olo, kun luen näitä viikonlooppuiltojen hengentuotoksia.
Tällaiseen en ole törmännyt kuin av:lla ja Alibieissa, joita olen satunnaisesti lehteillyt ja ajatellut silloinkin, että tämä ei voi olla totta.
Suodatin muodostuu siitä, että ymmärtää, että monet tänne kirjoittelevat ovat trolleja. Ja kyllähän sitä nyt ihminen kaikenlaista oppii esim. lukemalla kirjoja ja katsomalla telkkaria.
mä taas sanon, että suurin osa AV-mammoista puheenaiheiden perusteella elää tavallista, keskiluokkaista perhe-elämää.
Kerros nyt, minkä takia oot tullut tällaiseen johtopäätökseen?
Kerros nyt, minkä takia oot tullut tällaiseen johtopäätökseen?
Viimoinen niitti oli tuo lauantaiyön anaaliseksipiina-ketju. Jos kommunikaatio on tuolla tasolla, ei sen osapuolille ole kauhalla annettu. Ja vastaukset, niistä vain pieni osa oli ns järkeviä.
Kerros nyt, minkä takia oot tullut tällaiseen johtopäätökseen?Viimoinen niitti oli tuo lauantaiyön anaaliseksipiina-ketju. Jos kommunikaatio on tuolla tasolla, ei sen osapuolille ole kauhalla annettu. Ja vastaukset, niistä vain pieni osa oli ns järkeviä.
että se aloitus oli totta. Mä luulen, että se aloittaja oli sama tyyppi, joka teki täällä säännöllisesti aiheeseen liittyviä avauksia.
Ja jos olisikin totta, miksi juuri suurin osa AV-mammoista? Elätkö sinäkin Alibi-elämää?
Ehkä juuri siksi tajuan, että suuri osa muista elää sitä.
Oikeasti mua järkyttää naisten totaalinen itsekunnioituksen puute, siisä käytännön tasolla. Täältä tullaan kyselemään, että onko oikein että mulle tehdään sitä ja sitä ja sitä. No ei ole, ja sen jokainen ei-Alibielämää elävä tietää ihan kyselemättäkin.
Elämään jotenkin oletetaan kuuluvan tietty määrä shittiä, eikä sitä kyseenalaisteta. Tai ei ole käytännön/henkisiä mahdollisuuksia lähteä siitä kuviosta minnekään. Sellainen alistuneisuus on vierasta niille, jotka eivät elä Alibi-elämää.
Ehkä juuri siksi tajuan, että suuri osa muista elää sitä.
Oikeasti mua järkyttää naisten totaalinen itsekunnioituksen puute, siisä käytännön tasolla. Täältä tullaan kyselemään, että onko oikein että mulle tehdään sitä ja sitä ja sitä. No ei ole, ja sen jokainen ei-Alibielämää elävä tietää ihan kyselemättäkin.
Elämään jotenkin oletetaan kuuluvan tietty määrä shittiä, eikä sitä kyseenalaisteta. Tai ei ole käytännön/henkisiä mahdollisuuksia lähteä siitä kuviosta minnekään. Sellainen alistuneisuus on vierasta niille, jotka eivät elä Alibi-elämää.
että sä kuvittelet "tajuavasi, että suuri osa muista elää sitä", koska sulla on äärimmäisen huono paskapuhesuodatin.
Ja mistä muusta kuin elämänpiiristä tuollainen paskapuhekaan kumpuaa.
Mulla on vaan jotenkin vuorotellen niin etuoikeutettu ja välillä niin osaaottava olo, kun luen näitä viikonlooppuiltojen hengentuotoksia.
Tällaiseen en ole törmännyt kuin av:lla ja Alibieissa, joita olen satunnaisesti lehteillyt ja ajatellut silloinkin, että tämä ei voi olla totta.
on ihan sitä vain, että tyttö kasvatetaan samanlaiseen huonoon itsetuntoon, kuin äidillä itsellään on. Eli niellään miten paljon paskaa vain, kunhan saadaan se dokaava, kuiviltaan perseeseen paneva, ajoittain hakkaava/pettävä ukko pidettyä.
Kaikki normaalit ihmiset juoksisvat kirkuen pakoon tuollasta ihmissuhdetta lapset kainalossa.
Olen niin samaa mieltä ap:n kanssa.
edes halua uskoa.