Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä aika HOT biletysasu, ottaisitte oppia legginsimammat!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sirosääri tuo Linda.

Vierailija
2/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sirosääri tuo Linda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa. Sori.

Juu, en käytä leggingsejäkään.

Vierailija
4/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggaajalle sopii, näyttäisin itse ääliöltä tuossa asussa.

Vierailija
5/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas?! Upeat säärethän hänellä on!

Makuasia onko upeat, mutta pönäkät ja lyhyet taas on tosiasia, eikä se näytä hyvältä mun silmiin.

Vierailija
6/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt mua alkoi kaduttaa, koska ei mulla ole tapana käydä haukkumassa kenenkään kuvia täällä. Musta Lindalla on ihan kiva blogi. Mutta minusta ehkä nuo minihameet ja -shortsit ei imartele ihan parhaalla tavalla noita sääriä tai etenkään reisiä. Korkkareiden kanssa vielä suht ok mutta flättien...

Vierailija
7/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha alkaa etsiä virheitä yksityiskohdista.

Vierailija
8/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellinen asu ole

Vierailija
9/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tossa asussa ei sovi mikään yhteen! Ensinnäkin tuo pitsihame ei todellakaan sovi tuollaisen treenipaidalta näyttävän harmaan rievun kanssa yhteen, josta vielä mustat rintsikat paistaa läpi, vaikka hame on tummansiminen. Ja tosiaan tuossa laukussa on vielä jotain niittejä ja kengät ovat myöskin aika huomiota herättävät kultaisilla pohjillaan. Ja tuo musta bleiseri vain tekee koko asusta sata kertaa tylsemmän, eikä minusta sovi tummansinisen pitsihameen kanssa yhtään yhteen.

Siis jos totta puhutaan ihan pelkkä musta hame olisi sopinut tuohon paremmin tai sitten olisi voitu korvata tuo treenipaita ja pakollinen bleiseri jollain siistillä yläosalla, jossa vaikka nuo rintsikat ei niin vilkkuisi.

Vierailija
10/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tyttö näyttäisi hotilta missä vaan rätissä. Mun vartalomalilleni tuo ei sopisi lainkaan...

Vierailija
11/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiltosukkikset vievät myös aika paljon huomiota, joten ei tuossa tiedä enää mihin keskittyisi, kun on liikaa "erikoisia" yksityiskohtia.

Vierailija
12/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisit varmaan, jos kertoisin että yhdistin paljettihameen harmaaseen t-paitaan pikkujouluissa. Eihän sellainen treenipaita sovi :)

Mun mielestä tossa asussa ei sovi mikään yhteen! Ensinnäkin tuo pitsihame ei todellakaan sovi tuollaisen treenipaidalta näyttävän harmaan rievun kanssa yhteen, josta vielä mustat rintsikat paistaa läpi, vaikka hame on tummansiminen. Ja tosiaan tuossa laukussa on vielä jotain niittejä ja kengät ovat myöskin aika huomiota herättävät kultaisilla pohjillaan. Ja tuo musta bleiseri vain tekee koko asusta sata kertaa tylsemmän, eikä minusta sovi tummansinisen pitsihameen kanssa yhtään yhteen.

Siis jos totta puhutaan ihan pelkkä musta hame olisi sopinut tuohon paremmin tai sitten olisi voitu korvata tuo treenipaita ja pakollinen bleiseri jollain siistillä yläosalla, jossa vaikka nuo rintsikat ei niin vilkkuisi.

Vierailija
13/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasta golleecgeschda leikattu toppi? :D

Vierailija
15/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisit varmaan, jos kertoisin että yhdistin paljettihameen harmaaseen t-paitaan pikkujouluissa. Eihän sellainen treenipaita sovi :)

Jaa ja sitten varmaan riemunkirjavat rintsikat vilkkui alta ja melkein tissivakoon asti paidan kaulus ja siihen yhdistit sitten minihameen vai? OK, olet varmaan olevinasi tosi tyylikäs, mutta minusta tuo kuulostaa lähinnä halvalta. Jos nyt siis puhutaan tuollaisesta kankaanpalasta, joka Lintulla on päällä, joka löröttää ihan miten sattuu ja rintsikat vilkkuu ja tissitkin melkein. Mutta tämähän on vain minun "tyylitiedottoman" mielipide.

En ehkä tiedä mitään muodista, mutta et välttämättä sinäkään, joten ihan hyvin voidaan olla makuasioista kiistelemättä.

Vierailija
17/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi puhuit itsesi pussiin, sanoit jo että asu on tylsä. Koita jo päättää, mitä mieltä olet :D

Jaa ja sitten varmaan riemunkirjavat rintsikat vilkkui alta ja melkein tissivakoon asti paidan kaulus ja siihen yhdistit sitten minihameen vai? OK, olet varmaan olevinasi tosi tyylikäs, mutta minusta tuo kuulostaa lähinnä halvalta. Jos nyt siis puhutaan tuollaisesta kankaanpalasta, joka Lintulla on päällä, joka löröttää ihan miten sattuu ja rintsikat vilkkuu ja tissitkin melkein. Mutta tämähän on vain minun "tyylitiedottoman" mielipide.

En ehkä tiedä mitään muodista, mutta et välttämättä sinäkään, joten ihan hyvin voidaan olla makuasioista kiistelemättä.

Vierailija
18/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi puhuit itsesi pussiin, sanoit jo että asu on tylsä. Koita jo päättää, mitä mieltä olet :D

Jaa miten niin puhuin itseni pussiin? Mielestäni bleiserillä asu on tylsä ja ilman sitä taas halvan näköinen. Ja muutenkin todella sekava yhdistelmä vähän kaikkea.

Vierailija
19/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu on ihan kiva, mutta aika montaa tyyliä sekoitettu keskenään, onko se nyt muotia, en tosiaan tiedä. Onko tuokin muotia, että liivit näkyy sivusta?

Takki päällä varmaan tarvitaan kun lunta sataa!!

Onhan sielläkin talvi nyt.

Itse en pysyisi pystyssä noilla koroilla ja asukaan ei sopisi minulle, mutta tuolle tytölle sopii.

Ei tosiaan mikään muoti-ikoni, mutta jos kaapista tuollainen asukokonaisuus löytyy, voihan sitä illalliselle mennä, vaikka noinkin pukeutuneena.

Vierailija
20/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tosiaan toi yläosa, voiko tylsempää ja virkaintoisempaa ollakaan, no ehkä, jos väri olisi tummansininen. Alaosa ihan liian lyhyt eikä tilannetta pelasta synkkä väripaletti, musta on niin booring valinta. Juuri sellainen, jolla ei ole varaa ottaa riskejä, ja ostaa siksi sen mustan pleiserin kaappiin roikkumaan, se kun käy kaikkiin tilaisuuksiin työhaastattelusta hautajaisiin. Muista plokkaritätsy vaihtaa alaosa sinne hautajaisiin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä