Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimme lahjakortin Silja Line Tukholman risteilylle- mennäkkö vai ei?

Vierailija
01.12.2012 |

Tammikuussa ilmainen A-luokan hytti mutta ruuat pitää maksaa itse. Katsoin että buffet+ muutamat drinksut tulee maksamaan useamman satasen. Lapset 8v ja 5v mukana joten riittääkö tekemistä? Kesällä ollaan käyty ja lapset tykänneet summer centeristä mutta nyt sitä ei ole. Mietimme lähteäkö vai ei..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli samanlainen lahjakortti. Mekin mietimme, josko lähtis vaikka aikuinen ja lapsi. Tulee aina tyyriiksi ne syömiset, juomiset, pelaamiset, ostokset ja kaikki. Ei se ilmaista ole.

pääsee Siljalla Helsingistä Tukholmaan joululoman (21.12.2012-6.1.2013) välillä. Me ei tarvita mitään viihdykkeitä laivalla, halutaan vain sukuloimaan. Myytkö meille?

Vikingin laivalla pääset huomattavasti halvemmalla. esim. haluamalle si ajanjaksolle:

Joulukuussa lähtö 27. päivä A-luokan hytti 58€

http://www.vikingline.fi/vikingclub/akkilahtotarjoukset.asp#Helsinki-Tu…

ja tammikuun alussa la-to lähdöt A-luokan hytissö 20€

http://www.vikingline.fi/vikingclub/FCEARL.asp

Noita varten pitää liittyä vikingclubiin, mutta se on ilmaista. Aikaa maissa on klo 10-17 Silja on kyllä Tukholmassa puoli tuntia pidempään.

Vierailija
22/24 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin heti Viking Clubin jäseneksi ja varasin risteilyn 27.12. koko perheelle. Siunattu vauvapalsta! 120 eurolla edestakaisin Tukholmaan meriaamiaisineen!

Olin monta kertaa jo katsonut kaikki tarjoukset, mutta halvin oli 300 euroa ja sanottiin, ettei kyllä mitenkään päästä tällä joululomalla liikkeelle sinnepäin. JES!!!!

SUPERKIITOS!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on myrsky ja menette, se on sitten viimeinen matka.

Muista hoitaa perintöasiat matkaa ennnen kuntoon!

Vierailija
24/24 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

buffet on mulla matkan kohokohta ;) siitä ei voi luopua. Muita kommentteja koskien ajankohtaa tai risteilyä yleisesti??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän