Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yksiäkään pikkujouluja ):. Muita?

Vierailija
01.12.2012 |

Osa kavereista piti omat mutten mahtunut porukkaan. Ei kai muuten olis haitannukkaan

Onko muita joillei pikkujouluja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin taas ei aina viitsi mennä, kun ei ole rahaa sellaiseen.

Vierailija
2/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunin pikkujoulut, mut en varmaan pääse kun ei ole ketään lapsenvahtia ja ei ole varaa maksaa ulkopuoliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista toinen on niin saamaton ettei jaksa vastata viesteihin ja toisella on pieni vauva, eivätkä nämä edes tunne toisiaan. Työpaikkaa ei ole eikä mitään harrastusporukoita tms. Ai että haaveilen siitä että pääsisin joskus oikein kunnon pikkujouluihin joissa saisi pukeuta kauniisti, hillua kännissä ja järkätä säpinää jonkun kaksilahkeisen kanssa :(

Vierailija
4/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan edes haluais hillua kännissä kaupungilla ja palellea taksijonossa. Mut kun tuntuu et kaikki muut tänään pikkujouluissa. Ja osa kavereista meni porukalla mut mua ei kutsuttu

ap

Vierailija
5/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä kaipaa yhtään, eli ei haittaa.

Vierailija
6/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vihaan työpaikkaani niin mittaamattoman paljon etten todellakaan mennyt sinne.

Vierailija
7/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jonka työpaikkakaan ei järjestä pikkujouluja

Vierailija
8/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä ja minä lasten kanssa kotona, joten ei pikkujouluja.

Vierailija
9/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä siinä, että maksaa itsensä kipeäksi siitä, että saa olla vapaa-aikana työkavereiden kanssa.

Vierailija
10/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaanko niistä pikkujouluista jotain jännitystä ja säpinää elämään, vai ovatko ihan vaan bailaamisen takia?

No, joka tapauksessa ei kiinnosta moiset hömpötykset.

Vierailija
11/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunipaikka ei pidä tänä vuonna, eikä muitakaan pikkujouluja ole tiedossa. Tosi vähän oon yleensäkään ollu pikkujouluissa..

Vierailija
12/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunipaikka ei pidä tänä vuonna, eikä muitakaan pikkujouluja ole tiedossa. Tosi vähän oon yleensäkään ollu pikkujouluissa..

Vierailija
13/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitovapaalla eikä duuniporukka kutsunut. Tähän asti aina on kyllä hoitovapaalaisetkin kutsuttu, mutta nyt en mahtunut mukaan jostain syystä. Enpä taida minäkään jaksaa siellä enää käydä työ"kavereita" moikkaamassa.

Vierailija
14/17 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pikkujoulut on niitä varten, jotka koulu/opiskeluaikoina eivät älynneet bilettää, kun oli sen aika? Itse pidän lähinnä noloina yli neljäkymppisiä kännääjiä ja vonkaajia.

Terveisin rauhallisesti kotona kirjaa lukien ja viinilasi kädessä.

Vierailija
15/17 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/17 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisten jäljiltä vielä nukutaan:) No ehkäpä se siitä tokenee tosin kateeksi ei käy yhtään.

Vierailija
17/17 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit kutsut tuli, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Pikku joulut on yhtä perseestä niin kuin aitokin joulu, yök.