Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi taas kipeä (ja minä pois töistä), onko muita saman kanssa painivia?

Vierailija
13.12.2012 |

Lapsella on infektioastma ja tuntuu että on kipeänä koko ajan. Taudit eivät ole mitään pinetä lämpöilyä ja nuhaa, vaan lähes joka pöpö saa aikaan kamalan taudin: pitkittyneen, korkean kuumeen, hengitysoireita, tulehduksia. Lasta on tutkittu ja Luojan kiitos ei mitään vakavampaa ole löytynyt. Tämä on kuitenkin tosi kuluttavaa, väsyttävää ja huolestuttavaa.

Meillä mies paljon reissuhommissa joten se olen nykyisin minä, joka jää kotiin hoitamaan lasta. Mummot on vielä työelämässä. Olen kiitollinen että työnantaja on ollut ymmärtäväinen minua kohtaan, mutta lapsen sairastamisen lisäksi kovaa stressiä aiheuttaa työpoissaolot. Tuntuu, että olen huono työntekijä kun joudun olemaan poissa. Lapsi menee toki edelle, mutta tämä tunne on silti tosi inhottava. On niin ärsyttävää ilmoittaa että "taas meillä sairastetaan", ja yrittää sumplia töitä siten että poissaolostani olisi mahd. vähän vaivaa kenellekään. Välillä on tunne, että olen valmis lyömään haskat tiskiin ja lopettamaan työt, koska tuntuu etten kykene huolehtimaan töistäni (vaikka en usko ihan näin oikeasti olevan, harmittaa vaan vietävästi).

Onko muita jotka käy läpi näitä samoja fiiliksiä? Vertaistukea kaipaisin. :/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiusaa sinua siitä, niin eihän se haittaa. Ethän voi olla kahdessa paikassa yhtäaikaa ja tottakai lapsi menee työn edelle.

Vierailija
2/2 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan