oletteko koskaan kokeneet niin vahvaa ihastusta että on vaikea olla kohteen kanssa yhdessä?
mulla on nyt tällainen juttu menossa. en voi verrata tunnetta mihinkään muuhun. miehen seurassa olen ihan kuin sähköä täynnä, tuntuu ihan hullulta. melkein kuin olisi liikaa jännitettä. ihastus on molemminpuolista ja niin ihanaa..mutta uskomatonta millaisia tuntemuksia joku voi herättää.
kokemuksia? millainen suhde seurasi teillä?
Kommentit (8)
Mulla monen miehen nousee viha tai pakokauhu josta seuraa kamala olotila.Jos pidän miehestä,puhun hiljaisella viettelevällä äänellä,en huuda.
Mulla on ollut tuollainen suhde. :) 4 kk tutustumisesta karattiin salaa naimisiin. Se on just se oikea, jos tunne on molemminpuoleinen.
Mulla monen miehen nousee viha tai pakokauhu josta seuraa kamala olotila.Jos pidän miehestä,puhun hiljaisella viettelevällä äänellä,en huuda.
tapaillaan, mutta ei ole vielä edetty kovin pitkälle. koko juttu on ihan uusi kokemus mulle, välillä tulee paniikki koko miehestä olen niin sekaisin ihastuksesta.
yritin jo eroonkin koko miehestä, mutta niin vain sattuma toi sen mun eteen taas.
en voi ymmärtää miten ensi hetkestä on ollut niin vahvat tunteet.
on jonkinlainen ihmeellinen henkinen yhteys ja järisyttävä vetovoima, melkein liikaa kaikki.
joo ja ymmärrän, että kuulostaa sekopäiseltä.
mahtava tuo 4 kk jälkeen naimisiin tapaus, onnea!
aika monta kertaa onnistuin "koko" sanan kirjoittamaan yhteen viestiin, sori..
mutta ongelma on siis että en meinaa kestää tuota jännitettä, pelottaa edetä vaikka haluaisin tehdä vaikka mitä.
Ihastuin kerran palavasti töissä yhteen kunnolliseen perheenisään. En pystynyt lopulta olemaan edes samassa huoneessa änkyttämättä ja sekoilematta sukkiini.
Tilanne oli minulle tosi vaikea koska en koskaan tietenkään aikonut näyttää asiaa hänelle ja selvisin sitten lopulta asiasta melko tyylikkäästi. Hän vaihtoi työpaikkaa ja tilanne jäi siihen.
Ihastus oli kuitenkin tosi voimakasta, minulle ei käy niin usein.
Ihastuin silloisen avomiehen parhaaseen kaveriin, joka kävi meillä usein. Tosiaan ensisilmäys vei jalat alta, tuskin osasin omaa nimeäni sopertaa kun punastelin. Avomies oli vielä mustasukkaista tyyppiä niin yritin sitten pysyä poissa näköpiiristä, ettei hän olisi huomannut reaktiotani. En ole pettäjätyyppiä, joten vasta eromme (muista syistä johtuva) jälkeen lähestyin tätä miestä. Mutta hän oli sen verran kaveriuskollinen, että totesi vain ettei sekaannu kenenkään kaverin exään.