Rappari Toni Rommikola olikin tuo Lrannan tappaja
Kommentit (17)
tarviiko omaa ketjua tehdä?
tällä palstalla. Jos sua vituttaa klikkailla näitä auki, niin miten olis, että et klikkaa..?
Kiitti ap, mulla olis jäänyt tää informaatio näkemättä :)
itse lappeenrantalaisena en ole koskaan kuullutkaan?
Ampumiseen? Siis onko tekotapa jo selvillä?
huhutaan että yks kättäpidempi ois ollu leuanvetotanko
Lukekaa Murha infosta sieltä löytyy lisää juttua.
tekotapa ei ollu ampuminen eikä millään tangolla hakattu toni oli kaikkea lääketiedettä vastaan ja muutenki väkivaltaa oli hieno ihminen ja te ketä täälä olette tätä palstaa alotellu nii voittte poistaa tämän samantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pitäkää asiat omassa päässänne älkääkä levitelkö paskahuhujanne pitkin nettiä toni oli mun lapsuudenkavereita joka aina piti mun puolia kuten myös muitten läheistensä ihmiset tekee asioita kun ovat tarpeeksi stressaantuneita jos jollaki on kova himo saada totuus selville nii voi tulla suoraan kyseleen niiltä ketkä asiasta tietää ystävällisin terveisin tonin entinen naapuri
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 15:46"]
tekotapa ei ollu ampuminen eikä millään tangolla hakattu toni oli kaikkea lääketiedettä vastaan ja muutenki väkivaltaa oli hieno ihminen ja te ketä täälä olette tätä palstaa alotellu nii voittte poistaa tämän samantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pitäkää asiat omassa päässänne älkääkä levitelkö paskahuhujanne pitkin nettiä toni oli mun lapsuudenkavereita joka aina piti mun puolia kuten myös muitten läheistensä ihmiset tekee asioita kun ovat tarpeeksi stressaantuneita jos jollaki on kova himo saada totuus selville nii voi tulla suoraan kyseleen niiltä ketkä asiasta tietää ystävällisin terveisin tonin entinen naapuri
[/quote]Oletko tyhmä vai miksi et osaa kirjoittaa?
Mikä se oli se tekotapa sitten? Ettei tarvitse huhuilla. Ei kyllä kovin hieno ihminen listi terveydenhoitajaa työssään. Mutta miten siis väkivaltaa samalla vastustaen sai hengen pois?
Harva ihminen stressaantuneena tappaa toisen! ois tappanut suoraan itsensä, ei kukaan ois jääny kaipaamaan
Onko tämä se juttu, kun terkka meni kotikäynnille? Vai mikä tämä oli?
http://www.redrum-187.com/phpBB3/search.php?author_id=2105&sr=posts