Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ansainnut tätä

Vierailija
01.12.2012 |

Mulla on yksi työkaveri, jota olen pitänyt aivan superhyvävä typpinä.

Tää tyttö on todella fiksu, mun mielestä kauniskin, ja hauska.

Yleisenä mielipiteenä firman miespuoliset pitävät tätä tyttöä kuitenkin ns. mitäänsanomattomana, eikä kukaan julkisesti "haaveile" hänen peräänsä.

Itse olen kuitenkin pitänyt häntä alusta alkaen hyvin erityisenä naisena. Sellaisena, jonka eteen voisin heittää koko elämäni.. jos olisin vapaa.

Minä olen luonut hyvin läheiset suhteet ko. tyttöön ja ja tämän myötä olen yrittänyt imarrella tyttöä, joka on itse jo avautunut minulle ongelmistaan miesten suhteen. Tunnen suorastaan myötähäpää miesten puolesta, kun tälläinen todellinen aarre jätetään huomioimatta.

Tilannne on alkanut olla itselleni jo kiusallinen, koska ajoittain olen tuntenut, että tytöllä on tunteita minua kohtaan ja itse olen päivä päivältä rakastumassa häneen.

Koska, kuten aikaisemmin jo mainitsin, olen kuitenkin varattu ja tyttöä huomattavasti vanhempi, olen tietoisesti jättänyt etenemättä tilanteessa, koska seuraava tilanne saattaisi olla fyysinen.

En halua ensinnäkään rikkoa omaa suhdettani, mutta en myöskään rikkoa tyttöä, johon en luultavasti tohtisi sitoutua edes, vaikka olisin vapaa.

Tapasin vaihteeksi ko. tytön.

Imartelin häntä. En valheilla vaan totuudella. Hän oli tällä kertaa erityisen kaunis.

Sain kauniin kiitoksen kehuista jne.

Myöhemmin illalla tyttö kuitenkin alkoi yhtä-äkkisesti suoltaa jotakin käsittämätöntä tekstiä, joka kohdistui minuun ja halveinsi minua syvästi.

Erityisesti minua loukkasi se, että teksti tuli sen ihmisen suusta, jota olin salaa rakastanut jo pitkään.

Lähdin pois tilanteesta. Myöhemmin kysyin lyhyesti, että miksi hän esitti minulle niin loukkaavaa tekstiä, vaikka itse arvostin häntä suuresti.

Tyttö ei muistanut koko tilannetta ja halusi, että toistan mitä hän on muka sanonut.

Pieni mahdollisuus on, että hän on puhunut aikasemmin jostakin muusta asiasta, mutta olen käsittänyt hänen puhuvava

Olen joka tapauksessa erittäin loukkaantunut.

Toisaalta sain hyvän tekosyyn jättää kaikki yhteydenpito ja keskittyä omaan terveyteen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme