Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanan steak lausuminen: miksi tosi moni sanoo "stiik"? ev

Vierailija
30.11.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan virallisesti 'dance' 'dansse'. Oikein telkkariohjelmassa. Eli kylla niita enkun taitajia piisaa...

Nimi on mun mielestä eri asia. Vaikka se nimi onkin englanninkielinen sana, on mun mielestä ok lausua nimi niin kuin se kirjoitetaan. Tuohon tuplaässään en ole kyllä törmännyt, mutta "Dansesta" oon kuullut puhuttavan.

Vierailija
22/25 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullut, että joku sanois stiik..

Mutta eiköhän täältä paskapalstalta jokunen imbesilli aina löydy antamaan mullekin uusia kokemuksia :)

Taattua AV-laatua. Seal of approval!

Sen sijaan (yliopistokoulutettu) tuttava lausui sanan blood hiljattai "bluud". Olin aika hämmästynyt, kun kyse on noinkin yleisestä sanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan (yliopistokoulutettu) tuttava lausui sanan blood hiljattai "bluud". Olin aika hämmästynyt, kun kyse on noinkin yleisestä sanasta.

Vaikka tiedän, ettei todellakaan ole oikein. Ottaa oikein päähän kun tietää jo sanoessaan, että persiilleen meni, mutta silti toistaa samaa virhettä silloin tällöin. Ja tuo ei ole ainoa sana, jossa päästän käsittämättömiä sammakoita, taitaa jotenkin ruotsi sekoittaa pakkaa.

Vierailija
24/25 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullut, että joku sanois stiik..

Mutta eiköhän täältä paskapalstalta jokunen imbesilli aina löydy antamaan mullekin uusia kokemuksia :)

Taattua AV-laatua. Seal of approval!

Vierailija
25/25 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiedän, ettei todellakaan ole oikein. Ottaa oikein päähän kun tietää jo sanoessaan, että persiilleen meni, mutta silti toistaa samaa virhettä silloin tällöin. Ja tuo ei ole ainoa sana, jossa päästän käsittämättömiä sammakoita, taitaa jotenkin ruotsi sekoittaa pakkaa.

Siis Manchesterin tienoon murteella. Innit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä