Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä palstalle väite; epparin saaneet

Vierailija
30.11.2012 |

säilyttävät tiukkuuden paremmin kuin ilman epparia synnyttäneet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eihän kukaan vapaaehtoisesti epparia ota. Sellainen pikkunen asiavirhe sulla.

Vierailija
2/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuusgeeni on yleistynyt siksi, että sen kantajat selvisivät paremmin hengissä, kun tyrannosaurukset käyttivät heitä dildoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuusgeeni on yleistynyt siksi, että sen kantajat selvisivät paremmin hengissä, kun tyrannosaurukset käyttivät heitä dildoina.

se on kaljujen miesten takia tabu.

Vierailija
4/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehtiin perustellusti eppari ja tiukaksi ompelivat :) eli parempi on värkki kuin ennen synnytystä.

Vierailija
5/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eppari tehtiin.

mulle tehtiin perustellusti eppari ja tiukaksi ompelivat :) eli parempi on värkki kuin ennen synnytystä.

Vierailija
6/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita pelkkää emättimen aukon tiukkuutta, höhlä! Voihan sen aukon ommella vaikka umpeen, mutta ei se tarkoita, että emättimen lihakset olisivat kunnossa.

Vierailija
7/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin eppari, mutta eivät kiristäneet kunnolla, kun löysemmäksi jäi. (Oikeasti tiedän, että se johtuu paskoista lantionpohjan lihaksista.)

Vierailija
8/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älysin rueta treenaamaan lihaksia;)

Vierailija
9/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä mutta mä ainakin _sain_ episiotomian.

Jos en olis saanut, isopäinen ipanamme olisi posessa edelleen. Se vois olla näin 10 kk kohdalla vähän hankalaa.

Vierailija
10/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pätevä väite kuin AP:n.. Paremminkin tiukkuuteen vaikuttaa synnyttäjän ikä (kropan kyky palautua)

Vierailija
11/11 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oplen kyllä varsin tiukka vieläkin. Kyrvän sisälle saaminen vaikeaa, kun ei meinaa mahtua, eikä ole edes iso kyrpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi