Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! :( Rakastan miestäni yli kaiken enkä halua erota.

Vierailija
30.11.2012 |

...mutta tilanne on käynyt vaikeaksi kestää. Naisena tällaisesta asiasta ei ole oikein hyväksyttävää puhua, enkä olekaan kertonut siitä kenellekään. Kyse on siitä että ns. seksuaaliset halumme eivät kohtaa. Minä haluan paljon enemmän kuin mieheni.

Nyt tulee pitkä sepustus, koittakaa kestää.

Olemme olleet yhdessä melkein kymmenen vuotta, lapset ovat 4 ja 6 (ei siis enää yövalvomisia tms.) ja rakastan miestäni kovasti. En voi kuvitellakaan että eläisin kenenkään muun kanssa. Myöskään flirttailu tms. muiden kanssa ei kiinnosta, seksi vaan kiinnostaisi!

Jo suhteemme alussa olin meistä halukkaampi, mutta ajattelin että kyse on vain tottumisesta. No eipä ollut. Raskaana ja lasten syntymien jälkeen olin jonkin aikaa haluttomampi, luonnollisesti. Tällöin tuntui siltä että seksielämämme on tasapainossa ja joskus mies jopa halusi enemmän. Mutta nyt tilanne on palannut taas siihen, että minä haluaisin vaikka joka päivä, miehelle riittää kerta viikossa. Välillä menee kuukausi ilman :( Enimmillään seksiä on 2-3 kertaa viikossa, tällöin olen onnellinen. Halailua, suutelua, helliä katseita etc. on, puhumme paljon ja suhde on muuten hyvä. Mies on niin kiinnostunut töistään ja harrastuksistaan ja iltaisin väsynyt että kuorsaa vaan. En pysty käsittämään miten joku aina vaan nukahtaa sekunneissa ja kuorsaa menemään vaikka yrittäisin hyväillä!!

Olen n.30v., hoikka ja huolehdin ulkonäöstäni. Mies myös kehuu minua kauniiksi, vaikea kuvitella että kyse olisi rupsahtamisesta tms. Myös minä huomioin häntä.

Alan olla TODELLA turhautunut tilanteeseen, välillä jopa epätoivoinen... Onko kenelläkään muulla vastaavaa?

Kuten sanottu, erota en halua lastenkaan vuoksi ja rakastan miestäni, enkä myöskään haluaisi pettää. Nyt olen kuitenkin turhautuneena alkanut jo miettiä anonyymin seksiseuran hakemista netistä, periaattella ettemme tunne toisiamme ja jälkeenpäin homma pidetään salassa. Epätoivoista tiedän, mutta tuntuu etten jaksa näin intohimotonta elämää!

Mitä tehdä? Mielelläni kuulisin erityisesti sellaisten mielipiteitä, ketkä ovat itse niitä vähemmän haluavia. Miltä tuntuu kun puoliso haluaa enemmän? Voiko olla reilua että toinen joutuu elämään puutteessa??

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ikionnellinen. Olisi ihan mahtavaa, jos saisin joskus suudelmia ja kosketuksia, ja seksiä vaikka edes kerran kahdessa viikossa. Mutta kun saattaa jäädä jopa kuukausia väliin... Mies vaan keskittyy isyyteen ja töihin, ja unohtaa täysin olevansa myös mun mies...

Ja joo, ei auta keskustelu. Eikä mikään, perheneuvonnassakin on käyty. Jos toista ei paneta, niin sitten ei paneta. Tosin voisi silti edes suudella tai koskettaa joskus...

Vierailija
22/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suinkin on varaa, järjestä yhden yön hotellireissu toiselle paikkakunnalle. Liitä mukaan jotain miestä kiinnostavaa aktiviteettia, oli se sitten lätkämatsi tai jonkun bändin tai artistin keikka.

Mä tein noin muutama vuosi sitten, kun oltiin ajauduttu umpikujaan ja eron partaalle. Siitä tuli meidän oma juttu. Ei ole varaa käydä usein, mutta yksi reissu muistoineen kantaa pitkään hedelmää myös kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä että ihmiset kestää tällasta tilannetta vuosikausia, vuosikymmeniäkin.

Joo, lenkillä käyntihän auttaa :D Harrastan kyllä liikuntaa mutta ei ole sellaista vaikutusta sillä. Ehkä jopa päinvastoin kun aina silloin muistaa olevansa fyysinen olento.

Vaikea tätä varmaan on ymmärtää jos ei itseä haluta, mutta minulle tämä on iso ongelma. Olo on "vaikea". Ei paljon lohduta se että moni saa harvemmin.

Ajattelen kauhulla jokin aika sitten Hesarista lukemaani juttua siitä kun halut eivät kohtaa. Siinä yksi kuusikymppinen nainen kertoi ettei ollut harrastanut seksiä 20 vuoteen (!) koska miestä ei haluttanut. Ihan järkyttävää.

Vierailija
24/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkui :)

Ap

Vierailija
25/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko käydä keskustelua muualla kuin täällä? Itsellä sama kuin sulla. Olen 32v ja yhdessä oltu miehen kanssa 13v.

Vierailija
26/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsestäni huolehtiva 34v ikäinen

Vierailija
27/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan seksiä joka toinen kuukausi.Olen kaunis ja viehättävä kurvikas rouva.Seksiseuraa saisin yhdellä puhelinsoitolla...Sinä et tiedä puutteesta mitään.Rasittavan lapsellista....

Vierailija
28/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n elämä on lähes täydellistä, ainoastaan seksiä on liian harvoin, mutta sitäkin kuitenkin kerran viikossa ja se on ilmeisesti "laadukasta"? Rakkautta, huomiota ja hellyyttä on. Asiasta ei olla juurikaan keskusteltu. Dildoa tai muuta seksilelua ei ole.

Mun mielestä tässä on nyt tosiaan ainakin nämä kaksi ilmiselvää asiaa, mistä voisi aloittaa ennen kuin edes pätkän vertaa turhautuu. Ja sittenkin voisi hieman yrittää omaa ajattelumaailmaansa justeerata parisuhteensa hyväksi, eli ettei tosiaan ainakaan omaa viehätysvoimaansa ala tuollaisen takia kyseenalaistamaan eikä hiuksia repimään päästään. Eli pidä ongelma oikeissa mittasuhteissa, ei ole kyse siitä etteikö miehesi rakasta ja halua sinua, on kyse vain siitä että sinä haluaisit seksiä hieman useammin kuin kumppanisi. Jos/kun et saa kumppaniasi haluamaan seksiä useammin, sinun täytyy opetella "hallitsemaan" omaa seksuaalisuuttasi niin että et menetä järkeäsi sen vuoksi. Enkä sano tätä siksi että ap on nainen ja on jotenkin epäsoveliasta tällaista kokea tai tuntea, tai että naisen pitää vaan tyytyä siihen mitä saa. Ei tietenkään ole, seksuaalisuus on tärkeä asia, puhu siitä miehesi kanssa, syyllistämättä. Olette ominaisuuksiltanne erilaisia, ja jos siitä tulee konfliktia, niin ensimmäiseksi pitäisi selvittää onko jommalla kummalla "joustovaraa" jäljellä. Mutta loppuviimein toista ei voi pakottaa mihinkään, eikä sekään ole oikein (tai pidemmän päälle hyvä teidän seksielämällennekään) että miehesi kokee painostusta harrastaa seksiä useammin kuin haluttaa.

En tiedä oikein mitä muuta sanoa, kuin että kuulostaa siltä että jos teillä halut täsmälleen kohtaisi, niin parisuhteenne olisi jo liian hyvää ollakseen totta. Toivottavasti löydätte jonkun kompromissin kuitenkin. Tuo on minusta jo tosi hyvin, että olette edes suurin piirtein samalla aikavyöhykkeellä, niin että halukkuus mitataan kuitenkin päivissä eikä esim. viikoissa saati kuukausissa. Onhan se ikävää ettei saa aina kaikkea mitä haluaa, mutta elämä on :/.

Vierailija
29/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa on pitkässä suhteessa se, minkä voi ehkä vaatia toiselta maksimissaan. Jos sen saa ja välipäivinä tekee mieli vieraisiin, on jo jotain pielessä. Ei miehetkään mitään seksikoneita ole, jotka on aina valmiita. Luultavasti sulla on itselläsikin vain joku vaihe ja kyllästyisit pian, jos miehesi alkaisi vaatia sinulta aamuin illoin.

Jos oikeasti tuntuu, että kauheaa on elämä 2-3 kerralla viikossa, niin hanki seksihullu mies ja jätä nykyisesi.

Toinen mikä tuli mieleen on, että onko tämä taas joku keksitty, mainostyyppinen juttu tietynlaiselle seuranhaulle. Toivottavasti ei.

Vierailija
30/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos uskot, että osa ongelmaa on se että mies kuluttaa energiansa harrastuksiin ja työhön, ja teilläkin on seksiä useammin silloin kun mies ei ole niin kiireinen, varmaan vakava keskustelu siitä mitä sinä kaipaisit häneltä ollaksesi onnellinen ja rauhallinen suhteessanne, voisi saada miehen vähentämään niitä menojaan. Ehkä hänelle seksi ei ole niin tärkeä asia, että harrastuksistaan tinkisi tajuamatta miten paljon seksi sinulle merkitsee.

"Mitä tehdä? Mielelläni kuulisin erityisesti sellaisten mielipiteitä, ketkä ovat itse niitä vähemmän haluavia. Miltä tuntuu kun puoliso haluaa enemmän? Voiko olla reilua että toinen joutuu elämään puutteessa?? "

Olen siis itse ollut suhteessa se vähemmän haluava. Mies haluaisi päivittäin, minulle riittäisi kerran viikkoon, ja tosiaan en mitenkään kärsi vaikka seksiä olisi harvemminkin. Jos kiihotunkin, voin ihan hyvin vain nauttia siitä tunteesta, ei tule mitään suurta tarvetta "purkautua". Miltä se tuntuu kun puoliso haluaa enemmän, no ei se muutoin tunnu miltään, mutta jos hän yrittää "painostaa" seksiin, se ei tee minun haluilleni mitenkään hyvää. Haluan siis sitä vähemmän, mitä enemmän seksiä harrastetaan kumppanini aloitteesta. Joskus sovimme, että minä teen aloitteet x kertaa viikossa, ja se toimikin hyvin, haluni kasvoi. Kävi vain yllätys yllätys niin päin, että kumppanini vähän kuin ahdistui siitä, vaikka aiemmin oli väittänyt että jaksaisi vaikka monta kertaa päivässä. Vähensin sitten ehdotteluja (haluttomampana minun on hyvin helppoa luistaa kaikista näistä sopimuksista, koska en tunne mitään fyysistä pakotusta), ja lopulta puolet kääntyivät taas takaisin ja tilanne oikeastaan palasi ennalleen.

T: 32

Vierailija
31/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli aina unelias ja haluton, sitten itsekin havahtui ja löydettiin testosteroni vaje ja pirteys sekä halut palasivat lääkkuurin jälkeen. Nyt joutuu piikittämään 10 viikon välein testosteronia.

Kuulemma yleistä miehillä...

Vierailija
32/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lenkille, osta dlido jne.. kyllä on taas "hyviä" ohjeita.. :D :D :D

Mitä ihmeen hyvää siinä on jos saa seksiä kerran viikossa, oli sitten 10 tai 20 vuoden suhde kyseessä??? Joo hyvä jos se molemmille sopii, harvalle kuitenkaan. Toki osan haluista voi tyydyttää itsekin, mutta monesti käy kuten mulla, ne halut kuolee, tai kohdistuu muualle. Itselläni ne tosiaan kuoli, en jaksanut enää olla se joka aina tekee aloitteén, halusin olla taas nainen, haluttu. En tiedä mikä ap:tä auttais, itse olen siirtänyt seksuaalisen turhautumiseni kasvotomaan flirttiin.. Niin pitkään tukahdutin naiseuteni, että nyt tuntuu vaikealta pidätellä itseään. Vaikka olen naimissa, uskollinen ja rakastan miestäni, niin silti mietin että "mitä jos".. :(

Vierailija
33/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lenkille, osta dlido jne.. kyllä on taas "hyviä" ohjeita.. :D :D :D

Mitä ihmeen hyvää siinä on jos saa seksiä kerran viikossa, oli sitten 10 tai 20 vuoden suhde kyseessä??? Joo hyvä jos se molemmille sopii, harvalle kuitenkaan. Toki osan haluista voi tyydyttää itsekin, mutta monesti käy kuten mulla, ne halut kuolee, tai kohdistuu muualle. Itselläni ne tosiaan kuoli, en jaksanut enää olla se joka aina tekee aloitteén, halusin olla taas nainen, haluttu. En tiedä mikä ap:tä auttais, itse olen siirtänyt seksuaalisen turhautumiseni kasvotomaan flirttiin.. Niin pitkään tukahdutin naiseuteni, että nyt tuntuu vaikealta pidätellä itseään. Vaikka olen naimissa, uskollinen ja rakastan miestäni, niin silti mietin että "mitä jos".. :(

Jos ei aio pettää, eikä jättää, niin mitä muuta voi tehdä kuin a) yrittää puhua asiasta b) koittaa helpottaa omaa oloa?

"Mitä hyvää siinä on jos saa seksiä liian harvoin", no ei kai siinä ole mitään hyvää (muuta kuin ehkä että vaikeudet kasvattaa tms...), mutta on se kerran viikkoon parempi kuin ei mitään. "Hyvä jos se molemmille sopii, harvalle kuitenkaan", no eihän siitä ole kyse, vaan siitä että ihme on se jos seksuaaliset halut ja muutkin halut elämässä menee täsmälleen yksi yhteen! Jotenka kun huomaa olevansa tilanteessa, jossa kumppanin kanssa joku asia ei ihan natsaa, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin joko tehdä vaadittavat korjausliikkeet tai yrittää elää asian kanssa.

Vierailija
34/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kehottaisin puhumaan, mutta en kyllä tiedä mitä se auttaa :( Olemme jonkin verran puhuneet asiasta. Olen kysynyt ystävällisesti kuinka monta kertaa viikossa hän haluaisi ja kertonut että itse kaipaisin hieman enemmän. Ei johtanut mihinkään.

Ap

Kiipeät sohvalla syliin ja sanot että panettaa ihan älyttömästi. Mitä sitä parisuhteessa salailemaan, sanot vaan niin kuin asia on. Mies voi kokea sen hyvinkin kiihottavana.

Vierailija
35/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastanneille.

Ei kai auta muu kuin sopeutua :( Olen kyllä yllättynyt miten monesta 1 kerta viikossa on paljon! Eikä haittaa vaikka välillä on kuukaudenkin taukoja, no joo ihmiset ovat erilaisia.

Pettää en halua. Voin vain kuvitella miten hirveä olo siitä tulisi jälkeenpäin.

Tuo testosteronivaje alkoi kiinnostaa, mies nimittäin on aika väsynyt ikäisekseen.

Ap

Vierailija
36/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ei tee yli 4 vuoden tauko tiukkaa ollenkaan, minulla alkaa olla fyysisiä oireita 2 vuorokaudessa ja eli en saa enää unta tai jos saan, en lepää vaikka nukkuisin tunnin normaalia pidempään.

Meillä tilanne sikäli erilainen, että tiedämme nyt kaksi sairautta joista vaimo kärsii ja että ne aiheuttavat mm. tuon seurauksen eli täydellisen haluttomuuden. Toivoa siis on, että kehitys kääntyy toiseen suuntaan ja parissa kolmessa vuodessa tilanne varmaankin aivan toisenlainen kuin nyt. Sinne asti pitää vain jaksaa odottaa.

Sinun tilanteessasi tuo tuntuu jotenkin siedettävältä vielä, en tiedä olisinko osannut edes alkaa nurisemaan jos seksiä olisi yleensä edes se 2-3 kertaa viikossa. Tai jos vaimo edes joskus tekisi aloitteen. Tai jos hän edes kaipaisi tai huolisi läheisyyttä. Vaimolle olisi sopinut että olisin hankkinut sivusuhteen, oikeastaan usutti siihen, mutta en halua sellaiseen ryhtyä. Pitäisi olla varsinainen sielunkumppani että kiinnostuisin, ja sitten se olisi menoa muutenkin eli pakkaisin helposti lopulta tavarani.

Vierailija
37/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mikä tuli mieleen on, että onko tämä taas joku keksitty, mainostyyppinen juttu tietynlaiselle seuranhaulle. Toivottavasti ei.

Maksettua viestittelyä ja palkan maksaa jompi kumpi niistä sivuistoista? Voisi ollakin.

Vierailija
38/46 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo testosteronivaje alkoi kiinnostaa, mies nimittäin on aika väsynyt ikäisekseen.

Ap

niin osta tämä kirja ja lue se itse ensin, anna sitten vasta miehellesi:

http://www.amazon.co.uk/Adrenal-Fatigue-Century-Stress-Syndrome/dp/1890…

Vierailija
39/46 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää en halua. Voin vain kuvitella miten hirveä olo siitä tulisi jälkeenpäin.

Ap

Mulla on 20 v suhteen aikana ollut aina seksin puutetta. Itsekään en halua erota. Vähitellen kypsyin ajatukseen salarakkaasta. Ajatus alkoi kiinnostaa yhä enemmän ja lopulta löytyi kiva nainen kuin itsestään. Salasuhde kesti vuoden ja oli seksiä tarpeeksi. Tuo aika oli ihaninta mulle koskaan tapahtunutta. Siitä ei tullut yhtään "pettäjä" olo, eikä minkäänlainen paha olo. Tuosta vuoden suhteesta ei tullut minkäänlaista negatiivista omaan parisuhteeseen. Päinvastoin selkiytti paljon.

Suhde loppui vuosi sitten ja nyt on taas suunnitelmissa salarakkaaseen tutustuminen. Eli jos täällä Porin seudulla joku haluaisi tutustua, niin yhteystietoja vastaanotetaan.

Vierailija
40/46 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea kuvitella että tollasesta ei tule mitenkään kauhea olo..? Kuten olen sanonut jo moneen kertaan, rakastan miestäni.

Kiitos vielä kerran kaikille, helpotti vähän kun sai suhteuttaa asioita. Koitan kyllä vielä keskustelua, kuten joku ehdotti että kannattaa tutkia onko jommallakummalla joustonvaraa tässä asiassa. Ja tuota testosteroniasiaa voisin selvittää. En kyllä ihan ymmärtänyt miten se adrenaliinikirja liittyi asiaan?

Nyt lopetan keskustelun seuraamisen. Ja hankin ehkä sen dildon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi