Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin laitatte joulukoristeita? ev
Kommentit (4)
että lapset ehtisi nauttia koristeista. uuden vuoden jälkeen sitten pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eilen laitettiin kaikki paikalleen,koristeet,verhot ja valot.itsenäisyyspäivänä paistetaan piparit.
Ensin valot ja kynttilät sekä seimi. Sitten pikku hiljaa lisää koristeita, kun joulukuu etenee. Pois korjataan loppiaisen jälkeisellä viikolla.
Alue: Aihe vapaa
vähän aikaa niistä nauttiakin ennenkuin taas kerätään pois. Joskus olen laittanut vasta jouluviikolla, mutta nyt kun on lapset niin haluan vähän " pidentää" joulun aikaa.