Uutiset taas täynnä etelän lumisateesta. Eikö lumi kuulu talveen?
Sitten jos sattuu vähän tuuli hönkäiseen niin kauhia asia. Onko etelän ihminen niin tyhmä, että unohtaa kesän aikana miten talvella sataa lunta ja voi jopa tuulla yhtäaikaa?
Kommentit (29)
tuhojaan. Tulvat ja erilaiset äärialosuhteet lisääntyy eli koittakaa vaan kestää:)
"Joko on helsinkiläisilä pellit rytyssä :D ?"
Ovatko kolarit ja onnettomuudet susta jotenkin hauskoja? Idiootti. Itse et osaa edes kirjoittaa, joten älä lähde liikenteeseen suhailemaan.
Asun Keski-Euroopassa ja jopa täälläkin ihmiset osaavat ajaa kelin mukaan rauhallisesti jonoissa ja hiljempaa kuin Helsingissä. Suomen maaseudullahan nyt on aina osattu ajaa.
Mitä pyydät anteeksi? Typeryyttäsi? Idioottimaista viestiäsi? Sietääkin pyytää. Juu, asut varmaan Keski-Euroopassa. Unissasi korkeintaan. Valitettavasti kaikkialla Suomessa ajetaan kolareita, ei ainoastaan Helsingissä. Ja kyllä niitä kolareita ja onnettomuuksia sattuu myös Keski-Euroopassa. Vain ääliöstä moiset ovat hauskoja.
Ovatko kolarit ja onnettomuudet susta jotenkin hauskoja? Idiootti. Itse et osaa edes kirjoittaa, joten älä lähde liikenteeseen suhailemaan.
Asun Keski-Euroopassa ja jopa täälläkin ihmiset osaavat ajaa kelin mukaan rauhallisesti jonoissa ja hiljempaa kuin Helsingissä. Suomen maaseudullahan nyt on aina osattu ajaa.
mun päivä tässä Vantaalla alkoi ainakin mukavasti lumitöitä tehden. Kauheaa tuulta lukuunottamatta aika kiva ilma. Juu, eihän se meidän vikamme ole, mitä uutisisa kirjoitetaan, tee sinne iltikseen valitus vaan.
Ja autoilemaankin lähden tänään, eikä pelota. Kyllähän täällä suurin osa ihmisistä osaa ajaa, mutta kun se yksi tekee väärän liikkeen niin johan on viidellä autolla pellit rutussa, ei maha mitään.
Onneksi siellä maalla saa ajella rauhassa, eikä ole kiire minnekkään!
ei ole itikoita ei ja tuuli pitää pihamaan puhtaana!
liikenne on sujunut yllättävän hyvin.
Junat toki myöhästelee kun vaihteet menee lumesta tukkoon ja kymmeniltä tuhansilta on sähköt poikki.
Pahempia kolareita ei ilmeisesti ole tapahtunut, ihmiset älynneet jättää autonsa kotiin.
Mutta tietysti on helpompi vittuilla kun ei ota asioista selvää.
Saksa tuo peräänajojen luvattu maa
"Joko on helsinkiläisilä pellit rytyssä :D ?" Ovatko kolarit ja onnettomuudet susta jotenkin hauskoja? Idiootti. Itse et osaa edes kirjoittaa, joten älä lähde liikenteeseen suhailemaan.
40 km(Helsinkiin siis) ja voin sanoa, ettei hauskaa ollut. Autoja aivan jumalattomasti ja lumi pöllysi. Motarilla ajonopeus 40-60 km/h. Ihan turha tulla viisastelemaan pohjosesta kun siellä tietä menee kolme autoa päivässä ja täällä tuhansia tunnissa. Tonne kun laittaisi yksin köröttelemään tottuneen heinäkengän niin jo vain huutaisi hoosiannaa.