Millaista musiikkia on Led Zeppelin?
Kommentit (5)
Tunnetuin varmasti jokaiselle:)
Robert Plant oli niin ihana. Miehen kaveri muuten tuntee sen.
Nimen kyllä tiesin, mutta en muista kappaletta muuten ollenkaan.
Sehän oli aikas hyvä. Ehkä mä kärsisin ostaa niiden levyn? (Tykkään edelleen kokonaisista CDstä eikä vaan mp3sten tilailusta).
raskaasta rockista bluesiin ja folkkiim, jopa reggeaseen. Sellaista tiluttelua (joo, Page on mainio kitaristi) myöskin. Suosittelen, olen kuunnellut sitä jo 30 vuotta ja vielä jaksaa.
Tulee vuosia myöhässä, mutta Led Zepillä on monenlaisia kappaleita. On bluestyylisiä, perinteisempää rockia, akustisia kappaleita ja joitain kokeilevampia. Mun suosikkeja ovat mm. Stairway to Heaven, Kashmir, All my love, The Rain Song, Thank you, Black dog, Dazed and confused. Kannattaa kokeilla, sittenpähän tietää pitääkö.
Jimmy Page oli ainakin nuorena hyvä kitaristi, monipuolinen ja luova ja eikä tyytynyt rämpyttelemään kitaraa vain yhdellä tyylillä. Hän käytti niin sähkökitaraa kuin akustista. Myös bändit muut soittajat olivat tosi hyviä. Esim. basisti John Paul Jones hallitsi aikoinaan (kaipa vieläkin jos taidot ovat tallella) monenlaisien soittimien soittamisen.
Jep, Robert Plant oli nuorena ihana, todella kaunis ja seksikäskin. Ja vielä ainakin vähän päälle kolmekymppisenäkin ja neljäkymppisenäkin oli tosi seksikäs, vaikka häneen oli alkanut tulla jo hieman rosoa/karkeampia piirteitä. Ja nykyäänkin on ihan charmantti mies.
mm.