Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poikien äideistä tulee ihan ääliöitä kun pojat kasvavat

Vierailija
29.11.2012 |

Koskaan ei kuule miesten valittavan anopeista eli tyttöjen äideistä.

Miksi te poikien äidit ette tajua pysyä pois nuorten parien elämästä. Miksi te olette niin tyhmiä, että pilaatte heidän elämän.

Tyttöjen äideillä ei tätä ongelmaa koskaan ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä eikä äideistä? Ne ei vaan viitti valittaa ja joutua vaimonsa kanssa ongelmiin.

Vierailija
2/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mistä se anopinkuljetusboksi on saanut nimensä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi sekaantuu asioihin, hän on paha.

Jos ei sekaannu, hän on pha koska ei välitä =)

Anoppina ei voi voittaa...

Vierailija
4/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi sekaantuu asioihin, hän on paha.

Jos ei sekaannu, hän on pha koska ei välitä =)

Anoppina ei voi voittaa...

Mun eksän äiti oli aivan ihana, kohteli minua kuin omaa lastaan. Oli aina valmis kuuntelemaan ja auttamaan sen minkä voi. Sehän on ihan eri asia kuin semmoinen, että alkaa haukkumaan tai tuomitsemaan kun lapsi tai tämän puoliso ei toimi halutulla tavalla.

Vierailija
5/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen, kun hän alkoi seurustella ja muutti tyttöystävänsä kanssa yhteen. Olen lopettanut pojan rahallisen avustamisen, koska en halua pilata heidän elämäänsä. Tästä tosin seurasi se, että tyttöystävä menetti monta kivaa asiaa, joiden luuli tulevan samassa paketissa poikani kanssa. Esimerkiksi lomaosakkeeni Tahkolla on minun, ei poikani, vaikka hän on tottunut sitä kuin omaansa käyttämään. Nyt kun hänellä on oma perhe, en halua sotkeentua elämäänsä ja pidän niin lomaosakkeen kuin kesämökinkin itselläni.

Vierailija
6/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä anoppivitsejä ja -sarjakuvia, joita juuri miehet ketovat ja piirtävät. Eivätkä ne ole hyväntahtoisia. Mieheni ei pidä äidistäni. Eikä siskoni mies. Ja valittavat anopistaan monet muutkin tuntemani miehet.

Vierailija
7/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika ei ole tuonut avovaimoaan näytille, vaikka ovat asuneet yhdessä pari vuotta ja poika käy meillä vähintään kerran viikossa. Varmaan haluaa välttää anoppiongelmat.

Vierailija
8/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee kun tyttöjen äidit ovat jo ääliöitä ja idiootteja. Tulevia anoppeja, joista anoppivitsitkin ovat syntyneet.

Vierailija
9/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koskaan ei kuule miesten valittavan anopeista eli tyttöjen äideistä. "

Siis tuostahan koko anoppivitsiperinne on syntynyt. Et ole tainnut miesten kanssa palon seurustella :)

Vierailija
10/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen, kun hän alkoi seurustella ja muutti tyttöystävänsä kanssa yhteen. Olen lopettanut pojan rahallisen avustamisen, koska en halua pilata heidän elämäänsä. Tästä tosin seurasi se, että tyttöystävä menetti monta kivaa asiaa, joiden luuli tulevan samassa paketissa poikani kanssa. Esimerkiksi lomaosakkeeni Tahkolla on minun, ei poikani, vaikka hän on tottunut sitä kuin omaansa käyttämään. Nyt kun hänellä on oma perhe, en halua sotkeentua elämäänsä ja pidän niin lomaosakkeen kuin kesämökinkin itselläni.