Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ LaUaNtAi LoTkOtUkSiIn TrUpLaT ♥

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=8B5F65]Jaa - että autoilusta puhetta ;D Onhan nuo tilanteet usein sellasia hassuja! On se vähän sama asia kun mies menee vaateliikkeeseen " Kun vaimolle pitäs rintaliivit ostaa.." ;)

[b]Miitsu[/b] - Mun siskolla (9v) alkaa kans olemaan tuo meikkailu vimma kovimmillaan! Must on ihan ookoo vaik lapset vähän meikkaileekin - Onhan se ihan luonnollista et ne alkaa kiinnostaa :) Mut kyl ois hyvä harjotella ihan aluks siellä kotosalla ja äitihän voi antaa vaikka kivoja vinkkejä! Ja pitää vähän miettiä mitä meikkejä lapsi voi käyttää - et vaikka ihan ripsaria ja huulikiiltoa! Sillä saa jo paljon aikaan :)

Kyl mä meikkailin jo ihan päivittäin 11-vuotiaana, ois voineet vanhemmat vähän miettiä, ei ollut meinaan kaunis näky :O Oijoi.. Vanhempien pitäs siis kontrolloida meikkaus intoilijoita.

[b]Neidille[/b] tsempit huomiseen!! Mahtaa jännittää :) Ja hieno nimi tulossa tytölle ;D

[b]Axe[/b] - Oon ainakin helmikuuhun asti harjottelussa - Jäänkin sit oottelemaan vierailuas ;) Ja [b]Jellonan[/b] myös! (Jos vaan mahdollista niin välttäkää perjantaita ja lauantaita - ne on niin kiireisiä päiviä, ettei kerkee varmaan moikkaamaan yhtään :( Ettei menis ihan hukkaan koko koko käynti, kun niin kaukaa kuiteski tuutte.. Mut oottelen!)

Diin ja [b]Axe[/b], pienenä vinkkinä kannattaa säilyttää ne käytetyt ovistikut! Vaik tuntuskin vähän inhalta säilyttää niitä...(?) Mut niistä on sit hyvä seurata sitä LH:n nousua. Jälkikäteen on hankala muistella, et olikohan eilen sittenkin tummempi viiva vai vaaleempi :) Mä aina tökkäsin ovistikut sinne takas sinne " pussiin" missä olivatkin ja laitoin vielä tussilla päivämäärät ja kp:t.

[b]Piparkakkutalosta tuli mieleen![/b] Meinaan tänään oli tarkotus kaupasta ostaa taikinaa juuri sitä varten, mutta unohin.. [b]Mariposa[/b] - Mä oon ihan leivinpaperille piistäny omat kaavat. Ihan hyvin onnistuu :) Kun ottaa vaikka viivottimen avuks ja laskeskelee vähän et minkä kokosen tekee. Tänä vuonna aattelin tehä oikein jyrkkä harjanteisen talon :I

Soffu - Varmasti stressaavaa, kun naapuri temuaa, niin että haittaa omaakin elämää :( Miehen se opiskelija boksi on just sellasella alueella (opiskelija asuntoja), et ei viikosta löydy yhtäkään iltaa, et jollain ei olis bileet! En kyllä suostukaan enää menee sinne yöks - mies saa luvan tulla tänne.

Joo mutta nyt nukkaam - alkaa taas silmät lupsua kiinni ;) Huomenna onkin tanssi het aamusta..

Vierailija
22/25 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit Soffu: ei oo kyllä kivaa kun tommosia naapureita... toivottavasti ne pikaisesti saa häädön! Vaikka aikaahan se vie ennex porukka saadaan pihalle kämpästä...

Huh, ei onneksi sentään 11kk toi kummityttö!!! :) jotenkin sitä on pitäny vaan niin pikkutyttönä ettei uskois... kesällä ei viel meikannu!! Varmaan nykyisin kyllä kouluissa ollaan niin tarkkoja ettei poiketa joukosta että jos yks meikkaa niin kaikki meikkaa!! Asuvat siellä pk-seudulla, mutta kyllä varmaan täällä landellakin samaa on jo havaittavissa!! Kasiluokalla vissii mäkin keksin sen kajalin käytön... en tosin kauheen vahvasti oo koskaan meikannu....

Mariposalle: hauskaa saunailtaa, vaikka yksin joudutkin löylyttelemään... ois ollukki ihan liian herkkua jos oisit saanu miehen selänpesijäksi... ;)

Silmät on ihan sikkurallaan... saas nähdä miten tässä jaksaa valvoskella, pakko kai se on kun ei oo vaihtoehtojakaan... onneks vaan tää yö! Huomenna anoppilaan syömään ja meinattii miehen kanssa käydä joulumarkkinoilla, ja mun porukoilla pitäs käydä joten kiirettä pitää enkä varmaan ennen iltaa kerkee tänne... ehkä...

Joten Rattoisaa Sunnuntaita kaikille!! ja hyviä öitä!!!

M ja turvonnut masu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ne onneksi ihan hillityt ja siistit meikit sillä tyttelillä... ei mitään övereitä vedetty sentään (oli äitinsä kanssa liikkeellä)

Vierailija
24/25 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai siinä sitten - niin se maailma muuttuu ;) Paljonhan noita pikkutyttöjä näkee meikattuna.. Sun kummityttös alkaa olemaan murrosiässä! :)

Vierailija
25/25 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pakko oli tulla kertomaan, kun löysin tässä tylsistyneenä hauskan joululahjaostospaikan! http://www.pulju.net/shop/

Sieltä löyty nimittäin mm elektroninen sudoku, ukko on ihan koukussa ja tuo tulee olemaan mieluinen lahja!

Nekulle kiitos, kun vastasit mulle tuonne mun valituksiin! =)

Meikkaamisesta tuli mieleen, että mäkin, ja siitä siis on TOOSI kauan noin 11 v iässä muistan laittaneeni kaverin kanssa sinisellä puukynällä väriä silmiin.. joka ei tietenkään onnistunu, mutta yritys oli kova! =)

Pari tonttua muuten lymyilee truplapostissa!

Ja nyt meen potkimaan ukkoa hommiin.. ihan varoiks vaan! ;)