Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helposti olette raskautuneet Nuva Ringin käytön lopettamisen jälkeen?

Vierailija
29.11.2012 |

Onko kierto ollut alkuun epäsäännöllinen, lyhyt tai pitkä jne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta jätin renkaan pois ja ensimmäisiä luomumekkoja tässä odotellaan, jotta pääsisi oikeasti yrittämään. Tuli kuitenkin alkukierrosta harrastettua suojaamatonta seksiä, joten pieni jännitys päällä alkavatko ollenkaan. Oli kyllä ovulaatiolle turhan aikaista, mutta nyt on nännit ja alaselkä kipeä...

Vierailija
2/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tula jo ihan senkin takia, kun ehkäisy on lopetettu ja oma hormonitoiminta normaisoituu. Mulla oli pari ekaa kk nuvaringi lopettamisen jälkein raskausoireita jatkuvasti. Juurikin nännit erityisen kipeät. ja raskaana en siis ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tula jo ihan senkin takia, kun ehkäisy on lopetettu ja oma hormonitoiminta normaisoituu. Mulla oli pari ekaa kk nuvaringi lopettamisen jälkein raskausoireita jatkuvasti. Juurikin nännit erityisen kipeät. ja raskaana en siis ollut.

Mutta toivomatta on vaikea olla. Miten nopeasti sinulla oma kierto säännöllistyi?

Vierailija
4/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhdet kuukautiset tulleet renkaan käytön jälkeen.

Ja raskaudoireet oli selkeät. Rinnat oli todella kosketusarat ja toisessa raskaudessa oli myös lievää pahoinvointia heti herättyä.

Vierailija
5/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuvaringin lopetuksen jälkeen kierto tosi säännöllinen alusta asti ja tuota nännikipua mullakin oli joka kierrossa melkein ovulaatiosta kuukautisiin. Raskautumiseen meni neljä vuotta, joista kolme hoidoissa.

Vierailija
6/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivomatta on vaikea olla. Miten nopeasti sinulla oma kierto säännöllistyi?

siksi sanoin noin, koska ensimmäiset kuukautiset olivat tosi niukat, vaikka renkaankin kanssa normaalit ja niukkojen menkkojen jälkeen seuraavassa kuussa taas olivat normaalit.

Vierailija
7/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi raskaus. =) Liekö tullu edes menkkojakaan, en muista. Oli kolmas raskaus.

Vierailija
8/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta tuollaista heti tärppäsi juttua, tai sitten on mennyt aikaa. Onkohan niin, että hormonitoiminta lähtee käyntiin vähän ylikierroksilla ja tärppää helpommin.

Vierailija
9/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauduin Nuva Ringin jälkeen oikeastaan heti, kun mahdollisuus annettiin. Odottelin muutaman kierron siis yritystä ennen.

NuvaRing on ollut itseasiassa ainoa hormoniehkäisyvalmiste, joka ei ole sekoittanut kroppani omaa toimintaa. Päinvastoin, se tuntui normalisoivan ennen vähän epäsäännöllisen pituiset kierrot tasaisiksi. Uskon jopa raskautuneeni helpommin sen vuoksi :)

Vierailija
10/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä kerrasta 2viikkoa lopetuksen jälkeen.

Vierailija
11/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo raskaus tosin päätyi keskenmenoon. Tuosta keskenmenosta on nyt 2½v. eikä uusi raskaus ole alkanut. Tämä tosin ei renkaasta sitten johdukkaan.

Vierailija
12/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierto piteni 45 päivään Nuvaringin jälkeen, ja se sitten vähän pelottikin, että mitenhän kauan kestää raskautua, kun ei ole ovulaatioitakaan kuin suunnilleen kerran kahdessa kuussa. Kahden tuommoisen pitkän kierron jälkeen olin kuitenkin jo raskaana. Se tuli kuitenkin kesken vkolla 9, jouduin kaavintaan, ja kaavinnan jälkeen ei ehtinyt tulemaan ainuitakaan menkkoja niin olin taas raskaana. Kuulin lääkäriltäkin, että Nuvaring voi tosiaan pidentää kiertoa, eli siinä mielessä voi kestää kauemmin tulla raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi