♥*♥ Syyssäteiden viikonloppukuulumiset ♥*♥
Kommentit (27)
Pakko se on nyt vaan uskoa, että meille ei sitä vauvaa tuu ainakaan vielä. Tänään tein testin (taas, tää oli jo kolmas tälle kierrolle) ja negahan sieltä edelleen tuli! Se sitten niistä tuntemuksista, et oisin ollut raskaana. Kroppa on tehnyt mulle tenät taas!
Toisaalta mä jotenkin tiesin sen tuloksen jo etukäteen, nyt vaan huolettaa, että mitenkäs tää vauva projekti vois jatkua, kun kroppa ei toimi! Jotenkin tuntuu, että tää ois mun syy ja et mä oon nyt jotenkin huono ja epäonnistunut! No, nyt ei pysty muuhun, kun odottamaan sitä samperin tätiä! Tulis jo jos on tullakseen, että pääsis edes yrittämään uudestaan. Vaikka mikään sänkyhomma ei vois vähempää kiinostaa just nyt!
Jaa, taidan poistua täältä valittamasta... Sorry, tää vali vali vali vali...
Nyt ei vaan pysty muuhun. Taidan ehkä vetäytyä taka alalle odottamaan sitä tätiä, käyn varmaan lukeen teidän piristäviä löpinöitä, mut itestä ei taida olla kirjottamaan mitään järkevää, kun mieli vajos kyl aivan maahan...
Mukavaa viikonalkua kaikille ja miille vielä kerran onnea! Toivotaan lisää plussia, ehkä mäkin joskus... *haaveilee*
<3 älskling
Riika, hienoa, että tilanne miehen kanssa on ollut paranemaan päin. Niinhän se on, että matkalla tulee noita vastoinkäymisiä, mutta niistä selvittyään on taas rikkaampi suhde.
Voi älskling, varmasti todella turhauttava tuollainen tilanne. Tulis sitten vaikka se täti, niin saisit jonkun selvyyden tilanteeseen. Jaksamisia!
Joulukorteista... Minä olen aina askarrellut itse kortit, joten eiköhän se ole edessä tänäkin vuonna, vaikka projektia en vielä olekaan aloittanut. Ehkä huomenna?
Kaikille säteille oikein hyvää yötä! Ja plussatuulia! ~~~+++~~~
mallariina ja masulainen rv 7+6
Pahoittelut negasta.. Rutistuksia sinulle!!! toivotaan että elämä jatkuu taas tavalla tai toisella... mulla kans eilinen aamu oli ihan perseestä.. tulee niin turhautunut olo ja tuntuu tosissaan että täytyy itsessä olla jotain vikaa kun se ei kiinnity yms. Mutta kai se vaan on odotettava sitä hetkeä kun joku korkeampi taho toteaa olevan meidän aika saada elämän alku sisälle kasvamaan, helppoa se odotus ei ole.. hermot menee mutta onneksi täällä voi purkaa kun kukaan kaveri ei jaksa kuunnella.
Olipa eilen meidän juhlissa kaksi raskaana olevaa joilla lasketut ajat tässä kuussa, ne mahat oli niin mahtavia ja se hehku mikä niistä loisti oli jotain niin mahtavaa.. ilo oli katsella vaikkakin haikeaa.. työkaveri näki ilmeeni ja halasi.. tuntui hyvälle.. joku edes yrittää ymmärtää. Tää kaveri halua itse omia lapsia ollenkaan.
Mutta nyt äitin seuraksi ....
Pärjäilkäämme!!!
Hei vaan kaikille syyssäteille. Olen jo pidemmämmän aikaa seurannut taustalta teidän kuulumisia ja saanut niistä voimia myös itselleni. Nyt kun täti taas yllätti vaikka olin melkein jo varma raskautumisestani...(huoh..) niin päätin kirjoittaa. Josko mahtuisin vielä mukaan?
Tuntuu, että tarvitsisin tsemppausta ja sielujen sympatiaa, sillä kaveripiirini ei valitettavasti ole lähelläkään tällaista elämäntilannetta. Eli tuntuu, että tää ois juurikin se paikka josta vois ammentaa lisää voimia yrittää eteenpäin.
Lyhyesti kerron vielä itsestäni. Eli olen vuosimallia -78 ja meillä on yksi lapsi 04/03. Nyt olis haaveissa toinen, jota yritetty jo kesästä lähtien. Täti yllätti tänään ja mieli on maassa!
Päätin, että nyt otetaan järeät aseet käyttöön. Aijon hankkia ovis tikkuja...nyt selvitetään ovuloiko tämä rouva ollenkaan :) Olen amatööri noiden kanssa, joten voi olla, että tarvitsen kokeneempien neuvoja vielä jatkossa.
Tälläkertaa ei sen kummempia,
Palailen kunhan täti ymmärtää häipyä ja päästään miehen kanssa tositoimiin :)
T:HariboNalle
[color=crimson][b]Älskling[/b], tulehan tänne niin Riika antaa voimahalin.. ((((näin)))) Älä anna periksi kurjille ajatuksille, jaksamista!!
[b]Haribonallelle[/b] tervetulotoitotukset! Samat sanat sinulle eli roppakaupalla positiivisia ajatuksia ja jaksamista tädin hätistelyyn!
Kaikille, jotka tuskailevat plussan odotuksen kanssa, suosittelen kaunista [b]runoa[/b] ensikoiden viikonloppupinosta, se tosin saattaa vaatia muutaman nenäliinan kaveriksi :)
[b]Mallariinalla[/b] alkaa ihan kivasti jo olla noita viikkoja... tulee ihan nostalginen olo, kun muistelee menneitä kun vielä täällä piinailit.. *hih* Perästä tullaan täälläkin! Toivottavasti edes vuonna 2006..
no mutta eipä nyt enää muuta (luultavasti :) tälle illalle..
Riika
En ole jaksanut kirjoitella tällä viikolla, lukenut olen kyllä teidän juttujanne. Rankka viikko on ollut, kun töitä on tällä viikolla 6 päivää. Minulla yleensä ollut vähemmän töitä, kun olen osittaisella hoitovapaalla(eli töitä n. 30h/vk) vielä kun poika vasta reilu 2-v. Väsymys onkin ollut kova, kun aamu- ja iltavuorot ovat melkeinpä olleet vuorotellen... Onneksi huomenna ja tiistaina on vapaata että saa huilata ja nukkua! Ja nyt minulla onkin aikaa, kun mies ja poika ovat reissussa! Lähtivät eilen ja tiistaina vasta kotiutuvat. Onkin outoa, kun yksin olen ja saa olla rauhassa, kun ei ole poika pyytämässä leikkimään. Ikävä on vähän, mutta olen kyllä nauttinutkin olostani. Saa olla rauhassa sohvalla ja lueskella!
Kommentoin teidän juttujanne nyt, joihinkin kommentit tulevat aika myöhässä....
Kuumeilija - Pahoitteluni keskenmenosta! Elämä on julmaa, kun ensin saa riemuita ja sitten putoaa korkealta. Muistakaa tukea toisianne ja muista, että ei ole pakko jaksaa kun päivä kerrallaan. Halauksia!!!
Kathy - Pahoitteluni negasta! Vielä on toivoa, kun tätiä ei ole näkynyt! Toivon kovasti että plussa sieltä ilmestyy! :0)
Riikka - Kiva kun teillä menee miehesi kanssa paremmin, mukava kuulla! Teillä on noita kivoja treffejä, joista kateellisena kuuntelee. Pitäisi itsekin kokeilla tuollaisia!!!
Olivia - Ikävä että kiertosi on noin pitkä... Sinun tosiaan kannattaa mennä lääkärin juttusille ja hakea apua asiaan. Sitten pääsette yrittämään taas uudella innolla!
Villiseepra - Onnea teille yritykseen, kun se nyt virallisesti alkaa!!
Älsking - Onpa ikävää, että nega paukahti testiin. Mutta niin kauan kun tätiä ei näy, niin toivoa on! Ehkä soittelisin sinuna lääkärille ja kävisin tarkistuttamassa mikä on tilanne. Älä nyt kokonaan katoa palstalta. Olen nauttinut sinun kirjoitustyylistäsi. Halauksia!!!
Mii - ONNEA PLUSSASTA!!!! Ihana tunne varmaankin, kun toive on käynyt toteen!!! Siirry tuonne odotus puolelle säteiden sivuille kirjottelemaan. Vieläkin siellä kirjottelu on aika vaisua, mutta yritetään kaikki plussanneet löytää se oikea pino. Halauksia sinulle ja miehellesi!!!!!!!
Taelsa - Ikävä että se täti sinut löysi, mutta onnea seuraavaan kiertoon!!!! Mukavaa ostosreissua! Itsekin olen samoille asioille menossa huomenna...
HariboNalle - Tervetuloa joukkoon!!! Kiva kun uusia löytää mukaan meidän joukkoomme! Onnea yritykseen seuraavaan kiertoon. :0)
Omasta olosta vielä sen verran, että voin niin hyvin että välillä se huolestuttaakin. Pahoinvointia ei ole ollut moneen viikkoon ja muutenkin voin mitä parhaiten. Ruokaa pitää vaan syödä usein, mutta kaikki maistuu. No neuvolaan on reilu 2 viikkoa ja toivonkin, että vauvelin sydänäänet sillon jo kuuluvat.
Lupaan että kirjoittelen aktiivisemmin. Mukavaa joulun odottelua ja nautitaan tästä talvesta, vaikka täällä meilläpäin ei lunta juuri olekaan!
Kidelma rv. 9+1
[color=purple]Juu, toi " kiva kuulla" -osio oli Riikalle ;)