♥*♥ Syyssäteiden viikonloppukuulumiset ♥*♥
Kommentit (27)
Päädyin sitten kuitenkin testaamaan ja ihan puhdas nega joten ... vituttaaa!!!!! kp 25/26-30. Ja acon 10:llä testattu joten luulis näyttäneen jos olis ollut jotain näytettävää.
Jotenkin kuitenkin arvelutti tuo alkomaholi joten päädyin testaamaan.. pitäis vaan luottaa lämpöihin, ei menis rahat hukkaan...
Olis se vaan ollut niin ihana joulu ylläri mut ei niin ei..
Elämä ei ole reilua... iha pyllystä.
Ja eiku hymyilemään töihin... on juhlat asukkaiden omaisille, jee!!!
Joten plussien kertomiset jää muille.. tsemppiä!
~♥ Kathyli
Olipas iiiiihanaaaa nukkua pitkään! Viikonloput on kyllä huippuja.
Riika: Teillä on aina tuollaisia ihania " pikkujuttuja" miehen kanssa: saunatreffejä, kakkukahveja, jne. Pitäisi itsekin saada aikaiseksi tuollaista =)
Kathy: Voi paska (sori kiroilu, mutta minusta se on nyt paikallaan). Eihän se hyvältä näytä, jos testi ja lämmöt toista sanoo. Itse en noista testien herkyyksistä ole ihan perillä, mutta VOISIHAN se olla, ettei se ihan vielä näytä plussaa, kun oviksesta on juuri kymmenen päivää, eller hur?!?
Mulla tänään ihanat pikkujoulut tulossa, nähdään vanhoja kavereita, jee! Pitää jo kohta aloittaa valmistautuminen, kun aika aikaisin aloitellaan poroilu =)
Vitsit, en yhtään muista piinailijoita, oliko Hippi-Hiiri? Kuka muu? Toivottavasti teillä tulee plussia ja saadaa Syyssäteet ja plussatuulen vietäväksi! Ja ovistelijoille puuhakasta viikonloppua.
Kathylle pahoittelut negasta. :(
Riikalle hauskoja saunatreffejä! ;)
Ja Pyrylle ja Kathylle hulvattomia pikkujouluja!
Eilisessäkö pinossa oli puhetta syyssäteiden alkutaipaleesta. Joo, olin minä silloin innolla pistämässä tätä porukkaa pystyyn ja nimeä miettimässä. Mukava porukka tästä onkin muodostunut, saatais vaan tuo odotuspuolen pinokin aktiiviseksi!
Täällä ei kummempia suunnitelmia tälle päivälle. Taidankin houkutella miehen aamusaunaan, kun on kiireetön päivä.
Mukavaa lauantaita säteet!
mallariina ja masulainen rv 7+5
Luin eilisen pinon loppua ja olipa mukava kuulla sinusta TILTA pitkästä aikaa! Lähetän sinne teille erityisen paljon tärppionnea. *halaa*
Ja nautihan punaviinistä, se auttaa kaikkeen!! :)
[color=crimson]Silmät ristissä raahauduin ylös sängystä, että uni maittaisi ensi yönä normaaliin tapaan *huoh*
[b]Kathy[/b], voihan pyllynposket sitä negaa!!! mutta älä vaivu epätoivoon jos tätiä ei vielä talossa näy!
jospa menisi tästä " aamukahville" ..
Piti vielä noista treffeistä miehen kanssa sanoa, että tykkään sopia niitä siksikin, kun en ole hirveän hyvä spontaanisti keksimään jotain erikoisempaa tekemistä ja tällä tavalla varmistuu se että oikeasti tehdään jotain kivaa yhdessä eikä vain olla.. No en oikein osaa paremmin selittää, taitaa olla vähän aivot vielä nukkumistilassa :)
näin tällä kertaa, palaillaan viikonlopun kuluessa! Riika
[color=Blue] KATHYLLE tosi iso LOHDUTUSHALI, vaikka tiedän, ettei se paljon helpota! Usko tai älä, meitä on täällä monia, jotka tietää fiiliksesi! [/color]
[color=#556B2F] Testasin nimittäin itsekin aamulla vielä " kaiken varalta" , kun menossa joku kp50 eikä tätiä näy ja illalla tekis mieli vähän ottaa alkomahoolia. Edelleen ihan selvääkin selvempi nega, ja vannon nyt teidänkin kuullen, että maanantaina otan puhelun työterveyslääkärilleni siinä toivossa että pääsisin mahd. pian perustarkastukseen ja sieltä sitten toivottavasti lähetteellä kunnon gynelle. [/color]
Eli eipä muuta kuin jaksamista sinne v-tutuksen keskelle! Ja kuten joku jo sanoi, eihän sitä toivoa ole menetetty niin kauan kuin tätiä ei näy! Tiedä vaikka noissa aconeissakin olisi jotain pientä " vikaa" !
-Olivia [size=5] ♥
Voihan harmitus Kathy ja Olivia. Muistan kyllä tunteen " ei elämä oo reilua, miks juuri minä..." Mutta hetkenpäästä olette jo toivottavasti innolla bongaamassa uutta ovista.
Hippi-Hiirelle myös TOSI ISOSTI TSEMPPIÄ JA ONNENSÄTEITÄ kun olet jo loppukeväästä saakka toivonut vauvaa (vai muistankohan oikein, sorry jos meni vikaan?). Mä niin toivon että teillä tärppäis seuraavaksi.
Meikäläinen tässä odottaa pojalle ammaa ja kyytiä 30-vee juhliin. Tulisivat jo, mutta kun heillä oli itselläkin joku meno niin joutuu tässä kuluttamaan aikaa.... ja missäs muualla sen paremmin tekisi kuin vauva-sivuilla?! Mies jo lähti ennemmin ja minä sitten (miksi muuten minä?) jäin päivystämään. No anyway, taidan ottaa tänään kuppia oikein pohjanmaan kautta kun sitten ei tiedä taas koska seuraavaksi pääsee bibbaloimaan alkomaholin kera.
Niin, meilläkin alkaa sitten pian tosipaikat, meille tulee täti kylään viikon päästä ja sen jälkeen meillä alkaa oviksen metsästys ja ahkera puuhailu kammarin puolella - ja ilman kumia. Yeah! Onhan sitä odotettukin.
Mutta nyt mennään...................
[color=purple]Täällä taas... hieman helpottaa, " pari" siideriä kumottu ja koti kutsui. Marianne suklaata en vielä saanut joten sitä saatava huomenna!! Toivoa en enää elätä, mutta tulipahan nyt sitten tissit kipeiksi!??!?! Häh... taitaa eilinen body pump vaan tuntua näseissä saakka ;)
Joo perseestähän tämä on mutta .. elämä on laiffii ;)
Toiv. oli Riika hyvät löylyt ;) tulehan kertomaan kuin män?
Joo ehkä menen selvittämään päätä tonne sängyn puolelle.. pitipähän vaan tulla tsekkaa sivut ku ei koko päivänä ollut mahdollista..
+ säteitä... Kathy
Minä täällä töissä taas aherran ja tännehän sitä piti hyökätä, kun melkeen kaikki asukkaat haluu vielä nukkua. :) Kylläpäs eilen oli hiljanen päivä, toivottavasti tänään on hieman vilkkaampaa (taitaa olla toive ajattelua näin sunnuntaina).
Kathylle ja Olivialle pahoittelut! *halaa kumpaakin*
Ja minä täällä piinaan edelleen... Mietin, että jokohan sitä taas kohta uskaltaisin testata. Täti on myöhässä viikkon ja yhden päivän ja oon kuluttanut jo kaks testiä ekän viime lauantaina ja toisen tein torstaina! Yks testi on vielä kaapissa odottamassa. Tänään tai huomenna testaan ja sit maanantaina soitan neuvolaan pojalle 2-vuotis neuvola ajan ja samalla voisin sit vähän jutella sen neuvolatädin kanssa tästä kinkkisestä tilanteesta. On niin kurjaa, kun rupee tää kierto nyt kenkkuileen, kun just päästiin vauhtiin tässä yrittämisessä ja olin niin varma, että ois tärpännyt tässä kierrossa. Eilen olin vielä melkeen sata vasma, että kyllä täällä mun massussa kasvaa jotain uutta, mutta aamulla heräsin tunteeseen, että täti ois tulossa.
Nyt elän täysin ristiriitaisissa tunteissa, kun toisaalta tuntuu, et ois hyvä jos se täti nyt vihdoin tulis jos on kerran tullakseen ja toisaalata taas toivon, että se ei tuu ollenkaan. *huokaa*
Taidan kuitenkin tehdä sen tesitin heti kun meen kotiin niin sittenpä tiedän kumpaa odottaa ja toivoa. Jos testi tänään näyttää negaa on se vaan ustkottava, että ei se vauva meille ainakaan vielä tästä kierrosta tuu.
Huh, kun sekavaa tekstiä... No, kyllä te varmaan ymmärrätte mun sekavia sepityksiä. ;)
No, nyt ei auta kun kituuttaa täällä kolmeen ja sitten vaan kotiin ja rohkeesti vessaan pissille! *toivoo edelleen haraasti, että unelma olisi jo totta*
Mukavaa toista adventtia säteille ja palailen pinkkaan illemmalla. :)
<3 älskling
Vieläkö kaikki nukkuu? Mun piti vielä tulla kysymään, että missä vaiheessa te joilla on ollu kierto häiriöitä ootte tilannut lääkäri aikaa ja " hankkinut" itellenne niitä teroja? Mulla taitaa olla vähän aikasta, kun oon vasta syyskuussa lopettanut pillerit, et oma keho vielä kai sit vielä hakee sit omaa rytmiään. Oon vaan niin hädissäni, kun eka kierto heti tuli ihan ajallaan ja nyt sit ne myöhästelee tälleen. Nyt siis kp 37/28 menossa.
Heips Syyssäteet!
Hehkutetaanpa nyt sitten täälläkin, että minun elämäni ihka eka raskaustesti näytti eilen aamulla selkeää plussaa. Hurjaa ja omituista. Odottelen tässä, että tajuaisin asian kunnolla tai tuntuisi jotenkin siltä, että olen raskaana. Toistaiseksi olen lähinnä epäillyt, ettei se edes ole mun testi, joka tuolla kylppärissä yhä kummittelee kaksine viivoineen :D
Vihdoin plussa uutisia! Ihanaa! Ajatella, että nyt se on vihdoin totta! Voih, pakko myöntää, että mä olen sulle todella kade. Mutta kyllä todella onnellinen sun puolestas! Tarrasukkia masuasukille! Nauti olostasi ja odotuksestasi ja muista käydä täällä kertomassa teidän kuulumisia jatkossakin, vaikka siirtyisitkin odottajien puolelle.
Toivottavasti minäkin saisin sen plussan tänään, vaikka toivo on jo melkeen mennyt... *haaveilee kuitenkin*
Vielä kerran ONNEA!
<3 älskling
ja kaikille muillekin toivon plussa-aallon kyytiin pääsemistä! :)
mallariina ja masulainen rv 7+6 (jee, huomenna 8 viikkoa täynnä!)
Pitkään olikin plussapuolella hiljaista -toivottavasti tämä Miin plussa rikkoi jään ja kahden viivan joululahjoja on luvassa muuallakin.
Kathylle pahoittelut negasta, mutta mielestäni elelet vielä siinä vaiheessa kiertoa, että kaikki on mahdollista. Odottavan aika vaan on pitkä, tiedetään, mutta tsemppiä piinailuun; mitään ei ole menetetty, ennenkuin täti kaikessa komeudessaan saapuu paikalle.
Harmillista tuo Olivian ja älsklingin epätietoinen tilanne. Toivottavasti asiat selviäisivät pian, suuntaan tai toiseen (mielellään tietysti sinne plussan suuntaan). Peukut on pystyssä jalat ristissä iltapäivään istuvalle älsklingille :)
Hiljaisia ovat tainneet nämä viime viikonloput sädepinossa olla. Ne on nämä joulunalusviikonloput kiireineen ja pippaloineen. Onko Pyryllä Petterin tapaan punainen nenä eilisillan poroilusta? ;) Entäs miten Riikan saunatreffit sujui? Jälkilöylyt toivotunlaiset?
Ja villiseepralle vielä onnittelut siirtymisestä pian tositoimiin.
Nyt ryhdyn uunia lämmittämään, jos vaikka leipää leipoisi. Ja piparkakkutalo pitäisi koota, ennekuin kaikki taloon varatut karkit tulee naposteltua. Ulkona on aivan ihana ilma, joten taidanpa lähteä hurtan kanssa ensin ulkoilemaan. S' on moro säteet!
[color=green]Vihdoin minäkin pääsin koneelle. Meillä oli mun pikkusisko " adoptiossa" viikonlopun ja sille piti keksiä kaikkee, ettei " pieni" pääse kyllästymään ja nyt selvennän että hän on mua 10 vuotta nuorempi elikkä 17 V!!
Täti pyyhälsi pois meiltä eilen, joten taidanpa OIKEESTI tänään keskustella ton muruni kanssa henkeviä kunhan se vaan herää. Raukka parka oli yön töissä (ite kyllä halusi mennä). Aamu kuudelta vaihdettiin pari sanaa keikasta ja nukahdettiin toistemme kainaloon...
ÄLSKLING---> Älä vaivu masennukseen, vaikka täti on myöhässä. Jospa tämä olisikin sitä itteään. *rutistus*
KATHY & OLIVIA----> pahoittelut ja ISO HALI MOLEMMILLE
MII---> ONNITTELUT PLUSSASTA!!! Jospa sinä nyt avasit sen plussa tilin taasen, niin me muutkin saadaan jotain aikaiseksi.
Ihanaa kun huomenna ei tartte mennä kouluun. Sitäkin ihanuutta olis jäljellä enää kaksi ja puoli viikkoa. Menen äitin kanssa huomenna kaupungille vähän katteleen josko jotain kivaa vielä löytyisi...
Galluppiakin oli elikkä miehelle ostin jo kirjan joululahjaksi ja jotain pientä kai vielä pitäisi hankkia. Sillä kun on synttärit kaksi päivää ennen aattoa, niin hieman hankalaa oli, mutta ostin hälle lahjaksi kaulakorun. Saa piisata!!!
Mutta nyt pitää joutua...
MoiMoi!
-Taelsa-[/color]
[color=deeppink][size=5]♥[/size] Onnea Miille!!! [size=5]♥[/size][/color]
[color=crimson]Ihanaa että pitkästä aikaa oli plussauutisia!
Eilen olikin porukkaa erilaisissa juhlissa, toivottavasti Pyryllä ja villiseepralla oli mukava ilta!! Ja kathy, toivottavasti oli vallitsevista asianhaaroista huolimatta mukavat pippalot! Villiseepralla alkaakin kohta jännittävät ajat, onnea yritykseen!
älskling ja olivia, hiiteen nuo pitkät kierrot, toivotaan että tilanne ratkeaa suuntaan tai toiseen. Mielellään tietenkin plussaan!! bdbdbd
Älskling, tulethan sitten kertomaan mitä testi sanoi!
Meikäläinen jatkaa nyt olohuoneen järjestelyä, innostuttiin illalla vaihtamaan järjestystä ja vähän siivoilemaan. Sitten mentiinkin saunaan ja jälkilöyly olivat oikein antoisat ;) Eli mukava ilta kaiken kaikkiaan :) Mun onkin pitänyt vielä näin jälkeenpäin uudelleen kiitellä kaikkia hyvistä neuvoista ja rohkaisuista, joita annoitte silloin reilu kuukausi taaksepäin, kun tilanne miehen kanssa oli oikein vaikea. Aika todellakin auttaa ja nyt alkaa tuntumaan siltä, että pikkuhiljaa ollaan menossa parempaa kohti.
No nyt mies tuli patistelemaan pois koneelta, sunnuntaipäivän jatkoja siis kaikille ja palaillaan!
Riika
...ONNEA IHAN TUHANNESTI ja hyppäähän mukaan odotuspuolelle pinoomme! Siellä on nyt koitettu pitää kiinni viikkopinosta, koska osallistuminen on heikompaa kuin täällä, mutta pino kuin pino! Joten sinne vaan!
Ja suuren-suuren tsempit tädin kanssa painiville, ovistelijoille ja piinailijoille! -S- rv 6+5
[color=darkorchid]Tulin toivottelemaan kaikille jo etuajassa mukavaa alkavaa viikkoa ja itsenäisyyspäivää, kun huomenna tulee sisko heti aamupäivällä kyläilemään ja lähtee joskus tiistaina. Joten vauvisten sivulle ei minulla ole asiaa, meillä kun on tämä tietsikka niin näkyvällä paikalla ;)
Tänään on ollut oikein rento kotipäivä, olen nauttinut aivan suunnattomasti miehen kanssa vietetystä yhteisestä ajasta :)
Huomenna siis suuntaan siskon kanssa jouluostoksille ja illalla varmaankin leivotaan vaikka pipareita. Palailen sitten tiistaina taas lueskelemaan kuulumisia!! Plussatuulia Säteille!!
[size=5]♥[/size] Riika
[color=magenta][b]MIIlle ONNEA PLUSSAsta!!![/b] Pakko myöntää että olen erittäin kateellinen mutta myös onnellinen puolestasi... kai tässä vaiheessa nämä uutiset sattuu eniten.. mutta ihanaa että paha karma on poissa ja plussia taas ropisee, Hippi-Hiirelle toivon sitä plussaa tosi paljon!!!
Mä olen niin ylpeä tästä " darra" päivästä, olin aamulla spinningissä ja tänään tein about puolet(15kpl) joulukorteista, vau... taputus omalle olkapäälle :) Te jotka teitte itse kortit, minkälaiset keksitte? Mä tein yksinkertaiset...ruskeaa pahvia, siihen mulperipareista revin valkoísen " sisuksen" ja siihen kuparin värinen metallinen sydän (tiimarista), iha nätti ja suht helppo.
G: Mies haluaa partakoneen, vanha varmaan siltä ajalta kun sillä alkoi parta kasvamaan...joten jo on aikakin.
Kiva kuulla että elämä taas maistuu :) ja oli ihan kiva ilta, oltiin työkavereiden kanssa vaan tuossa paikallisessa pubissa ja juteltiin viitisen tuntia, sitten omien kultien kainalot jo kutsui :) mietittiin meidän elämää ennen suhteita, oli aikas villiä... monet hyvät naurut kyllä saatiin..
Ja oikein mukavaa laatu aikaa siskon kanssa ;)
Mä oon tässä broidin koneella joten muistiinpanoja en pysty tekee mutta kaikille tasapuolisen kovat plussa tuulet...
Ja huomenna taas kasvatellaan päiväpinoa...
~♥ Kathyli ...
[color=crimson]Mukavaa lauantaita Säteet!! Toivottavasti kaikille on tänä viiikonloppuna tiedossa jotain mukavaa menoa ja tekemistä!!
Työt on tänä yönä sujuneet oikein kepeästi, ei voi valittaa :) Täksi illaksi sovittiin taas miehen kanssa saunatreffit, joten toivottavasti muutakin mukavaa kuin saunomista on tiedossa .. ;)
Tilta, mukava kuulla sinustakin! Mukavaa joulunodotusta sille suunnalle!
Kathy, testaat sitten kun se hyvältä tuntuu :)
Yhteisesti kaikille piinailijoille plussatuulia lähtee täältä matkaan!!
Riika ♥ ♥ ♥