Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunsassa "veristä" yskää!?

Vierailija
29.11.2012 |

Mä olen nyt kovassa flunssassa, alkoi kovalla kurkkukivulla, joka on jo helpottanut. Tilalle tuli yskä, joka on puuskittaista ja kovaa, yskiessä tulee raudan ( veren) maku suuhun, meneekö vain kotihoidolla vai kannattaako mennä lääkäriin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mut mene lääkäriin

Vierailija
2/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ohi ajan kanssa. Kovaa yskää on näihin vuodenaikoihin aina liikkeellä. Ja jos sulla OIKEASTI tulisi verta yskiessä, niin sulla olisi luultavasti jokin vakava keuhkosairaus, esim syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunsassa "veristä" yskää!? Mä olen nyt kovassa flunssassa, alkoi kovalla kurkkukivulla, joka on jo helpottanut. Tilalle tuli yskä, joka on puuskittaista ja kovaa, yskiessä tulee raudan ( veren) maku suuhun, meneekö vain kotihoidolla vai kannattaako mennä lääkäriin?

Mulla on sama tauti, mene lääkäriin keuhkot kuunteluttamaan. Saattaa olla mykoplasmaa. Pahoinvointia voi olla taudin ohessa. Mä olen nyt sairastanut 1 ½ viikkoa ja ihan hirveä olo.

Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran menin arvauskeskukseen, kun tuli liman seassa selvää verta. Lääkärikirjassa sanottiin että pitäisi mennä lääkäriin jos ysköksissä on verta. Mutta lääkäri melkein nauroi minut ulos sieltä ja sanoi että yskiminen on vaan vähän rikkonut suonia sieltä kurkusta ja että et sinä siihen kuole. Tule uudestaan jos on vielä viikon päästä samaa. Multa onneksi meni veriyskökset ohi itsestään.

Mutta toki jos on lisäksi olo tosi huono, korkea kuume tai sitä verta tulee paljon niin sitten varamsti kannattaa käväistä jo piankin lääkärissä.

Vierailija
5/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee herkästi flunssassa yskiessä liman seassa verta enkä pidä vakavana juttuna - joku pikkuverisuoni vaan vuotaa.

Vierailija
6/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin kova flunssa syksyllä. 2kk kesti. Nyt alkaa helpottaa.

Vierailija
7/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt ihmeessä ap mene lääkäriin. Ihan turhaa. Mene vasta sitten, kun kuume nousee 2 viikoksi 45 asteeseen ja pääset sinne lopulta ambulanssilla.

Arvon av-mammat: mitä v:n väliä sillä on, onko jollain muulla ollut vaaratonta tuollainen? Ilmeisesti ap:lla on tällainen harvinaista, ja yskä on todella voimakasta. Mitähän se lääkärissäkäynti haittaisi? Joskus mietityttää onko suomalaiset naiset todellakin niin tyhmiä kuin miltä tätä palstaa lukiessa näyttää.

Vierailija
8/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee herkästi flunssassa yskiessä liman seassa verta enkä pidä vakavana juttuna - joku pikkuverisuoni vaan vuotaa.

niin mullakin, muutaman kerran vuodessa, näin olen minäkin ajatellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi