Lauantaita JOULUISILLE! ;)
Minä täällä yönvirkkuna avasin pinon jo näin vuorokauden alettua!;) Kun uni ei kertakaikkiaan tule!:/
KAAKA: mä voin liittyä teihin ihan huoletta, vaikka sektioon en olekaan menossa, mutta varma olen että tää asukki ei ennen uuttavuotta täältä ulos tule..sisustaa vaan yksiötään ;)
KITTA:Mitä pisteitä hieroskelit? Mäkin voisin yrittää jos tuo asukki vaikka tekisikin muuton jo tän vuoden puolella..:)
Tuosta synnytystapa-arviosta, olin tänään (tai siis eilen) eikä se lääkäri todellakaan tehnyt muuta kuin katsoi kohdun tilanteen, mittasin sf-käyrän ja kuuntelisydän äänet, tuli vähän sellainen olo et mikä h*lve*tin synnytystapa-arvio?!Kun oli vielä tuo suomenkieli huonosti hallussa niin ei tullut mitään selvyyttä. Sanoi vaan että onnelista loppuraskautta! 8/ Mitä teillä muilla on synnytystapa-arviossa tehty?!
Mutta jospa mä kömpisin tuonne miehen viereen ja koittaisin saada unta..:)
JA oikein PALJON ONNEA nyyttinsä saaneille!!
Tellukka ja asukki rv36+1 (VASTA!)
Kommentit (22)
ihan käsittämätöntä, mun piti tänään kysyä ihan samaa! Unohdin sitte kummiski.
Eli neiti oli 1-vuotisneuvolassa 70,5 cm ja 8,4 kg, eli aika saman pituinen mutta pikkuisen pulleampi. Mutta sitten se hujahtikin parissa kuukaudessa pituutta, mutta painoa ei puolestaan tullut juurikaan lisää. Viimeksi oli sitten jo 74 cm ja oiskohan paino ollut tuolloin max 8,7 kg. Ja ikää oli tuolloin ehkäpä 1v 3kk (ne neuvolakortit on edelleen hukassa!). Mutta silloin siis pituus oli kait -1 käyrällä ja paino -10 käyrällä.
Mutta summa summarum, näyttää tuo lapsi kasvavan pituutta ja painoa vuorotellen ja juuri nyt vaikuttaa varsin sopusuhtaiselta. Mitoista en tiedä, kun päästiin pois kontrolleista ja seuraava mittaus onkin sitten tammikuussa 1,5 v neuvolassa.
Vanukelle hurjan paljon ONNEA!!!
Ihanaa oli lukea Tikrun, Violetin ja Äitiliinin vauvauutisia. Milloin on mun vuoro, milloin milloin.... ;)
Kävin tänään poikien kanssa katsomassa Harry Potteria. Samalla reissulla käytiin Mäkkärissä herkuttelemassa, namskis :) Ihmeen hyvin pystyin istumaan leffassa paikoillaan melkein kolme tuntia, se vähän jännitti etukäteen mutta hyvin meni. Mies oli ekan kerran melkein 7 tuntia tytön kanssa kaksistaan. Sitäkin jännitti ihan kamalasti mutta hyvin oli isillä ja tytöllä mennyt.
Kaaka: mun piti jo Sanomatalolla kysyä että mitkäs oli teidän neidin 1v-mitat? Meilläkin kun on sirpakka tyttö, 1-vuotismitat oli 70cm ja 7760g. Meillä käytetään myös 74 senttisiä vaatteita varmaan vielä pitkään... =)
Mukavaa lauantain jatkoa!
Tansku & vaavi rv 37+2