Lue keskustelun säännöt.
Rintojen pienennysleikkaus, ensi kuussa!!!
29.11.2012 |
Jännittää ihan *****. Onko teillä kenelläkään kokemuksia omia tai läheisen miten toipuminen leikkauksen jälkeen? Tyytyväisyys rintoihin yms??
Nyt kaikki tieto mulle, kiitos.
Kommentit (22)
joku voi olla niin naurettava, että kysyy onko miehesikin tyytyväinen...HALOO. Joku ei nyt ymmärrä tätä asiaa ja silti vaan pitää kirjoittaa mielipide.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirurgi on katsonut leikkauksen tarpeellisuudeen, niin aivan turha huudella että laihduta.
Itselläni niska-hartija-kivut ovat sitä luokkaa että fysioterapia ei auta, hieronta ei auta.... Lääkkeet pikkaisen.
Se joka kuvittelee että leikkauksesta ei tule arpia on aikasta tyhmä. Se on asia johon täytyy totutella, tosin yksilöllistä miltä tulee näyttämään. Jos arvet ottaa ongelmaksi, ei kannata mennä leikkaukseen.
Itselläni se asenne että kun imetys on hoidettu = lapsiluku täynnä, minun ei tarvitse esitellä rintoja missään ja mieskin toivoo että kipuni hellitäisi.
Hinnasti en tiedä, mutta varmaanjotain 100-300e paikkeilla, riippuen miten kauan olen sairaalassa. Leikkaus on kunnallisessa sairaalassa, täytin kriteerit reippaasti.
Lisään vielä että jokaisella on oikeus mielipiteeseen, tämä on vain minun mielipide. ap