Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh:t joilla uus mies,

Vierailija
03.12.2005 |

tarviiko teidän ikinä hävetä äiti-roolianne uuden kanssa? Musta tuntuu (olen yh), että kun näytän lapset hänelle, se saa musta ihan eri kuvan ja kun sillä ei ole omia lapsia, niin pitää mua varmaan ihan hulluna/huonona äitinä... emmä tiiä, tiiäxä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tiesin,nyt ollaan oltu jo" uuden" kanssa parivuotta yhes.

Leikin ja imitoin kaikkea mahollista lasten kanssa ja olin varma et sinne meni seksi.Oli myös tosi imartelevaa kun lapset huusi esim" äiti pieree koko ajan" yms...ja luulin mieheni ihastuneen minussa " ilkikuriseen seksipommiin" ja tuntuikin oudolta näyttää hänelle kaksi niin erillaista puolta itsestäni...

Vierailija
2/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävetä. en ole edes ajatellut asiaa, vaikka treffailin monia miehiä ennen tätä oikeaa ;)

olen aina sekopäinen itseni, joten ihan sama! Heistä oli hauska nähdä minut myös auktoritäärisessä roolissa äitinä. ja hulluttelija äitinä ja kiukkuäitinä. ei mitään ongelmaa. jos mies ei kestäisi sitä tai ei pitäisi sitä viehättävänä niin en varmaan olisi edes ihastunut häneen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin yksi suhde erääseen naiseen lopahti juuri sillä asialla että kun huomasi minun olevan myös se kiltti ja huolehtiva lasten isä vaikken nyt tietoisesti mitään kahta roolia ole yrittänyt luodakkaan.. vapaalla ollessa sen arjen vain jättää taka-alalle vaikkei tietoisesti edes yritä piilotella, ainakin rehellisesti osaan olla se lasten isä

yh-isä

Vierailija
4/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just se " oikea" arkipäiväinen isyys, missä välillä ääni raikaa tai hoidetaan pientä nuhanenää!

ja toisaalta, jos ei mies hyväksy äitirooliasi, niin mitä ihmettä sillä miehellä teet?

Vierailija
5/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mietin vaan kun pitkään ollaan tapailtu ja tahallani en ole lapsille näyttänyt, eli ollaan oltu vain kahden.. Se on vaan niin eri sitten ku lapset on siinä. Aina.

Vierailija
6/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" äitimäinen" puoli tekee minusta seksikkäämmän. Hänen mielestään hohtoni katoaisi, jos olisin alati seksiä tihkuva naarastiikeri. Vähän sama, jos aina aina aina söisi suklaata, niin lopulta se suklaa ei maistukaan hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi