Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana?

Vierailija
29.11.2012 |

Tänään on kp 35/28-34, mahaan koskee jo viime viikosta lähtien. Olen koko viikon juossut vessassa kyttäämässä, joko lorahtaa veret housuun. Mitään ei ole tullut. Eilen illalla nukkumaan käydessä tuntui jo kunnon polttelua alavatsassa ja ajattelin, että jos nyt, niin ei ikinä. Aamulla ei ollut vieläkään mitään pöksyissä.

Eilen mittasin lämpötilan, joka oli 36,7 astetta. Normaalisti lämpöni on n. 36,0.

Rinnat eivät ole olleet ollenkaan kipeät tai turvonneet koko PMS:n aikana, vaikka normaalisti ovat ihan turvoksissa ja kipeät ennen menkkoja.

Tein testin kaksi päivää sitten, joka kuitenkin näytti negaa.

Milloin kannattaisi tehdä seuraava testi?

t: malttamaton

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu. Mahaan koskee, mutta mitään ei näy housuissa.

ap

Vierailija
2/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskausoireena just tuo että tuntui kun menkat alkaisivat mutta se olikin vain valkovuotoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskausoireena just tuo että tuntui kun menkat alkaisivat mutta se olikin vain valkovuotoa

Tein tosiaan halvimman testin, jonka löysin toissapäivänä. Voi olla, että se oli myös se huonoin ja testasin sillä liian aikaisin. Koska kiertoni on melko epäsäännöllinen, en voi satavarmasti edes sanoa, onko menkat myöhässä vai oliko ovis vain myöhässä.

Menetän kohta hermoni, kun en ikinä tiedä, milloin veret valahtaa housuihin. Todella ahdistava tunne alavatsalla koko ajan, vaikka ei sinänsä satu koko aikaa, mutta tuntuu sellaiselta "kiristykseltä".

Yleensä mahaan koskee tähän malliin vain silloin, kun menkat alkaa parin päivän sisään. Nyt tää jomotus vaan jatkuu ja pahenee, mutta mitään ei tapahdu. :( Ja tuo tissien turpoamisen poisjääminen on ihan kummallista, kun yleensä näin tapahtuu joka kuukausi ja siitä osaan jo sanoa, että menkat alkaa viikon sisään.

Vierailija
4/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäi tissit tulematta kipeiksi juuri siitä kierrosta, jossa olin raskaana. Rintojen kipeytymisestä minäkin aina tiedän kuukautisten tulevan. Jälkikäteen tajusin, että raskautuneesta kierrosta näin ei tapahtunut.

Vierailija
5/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti se marketin PregCheck?

Se on muuten todella herkkä testi, vaikkei ole hinnalla pilattu.

Itselläni näytti liuska (haaleaa) plussaa jo 4pvää ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa!

Kuva jos kiinnostaa:

http://aijaa.com/0066110700807

Vierailija
6/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti se marketin PregCheck?

Se on muuten todella herkkä testi, vaikkei ole hinnalla pilattu.

Itselläni näytti liuska (haaleaa) plussaa jo 4pvää ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa!

Kuva jos kiinnostaa:

<a href="http://aijaa.com/0066110700807" alt="http://aijaa.com/0066110700807">http://aijaa.com/0066110700807</a&gt;

Tuo juuri. Minun mielestäni siis näytti negaa, mutta se voi johtua siitä, että testasin illalla, kun olisi pitänyt testata aamulla. Testasitko sinä aamuvirtsasta? ap

Vierailija
7/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin päivällä,

Eikä ollut virtsa rakossa ollu varmaan tuntia kauemmin...

Vierailija
8/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin päivällä,

Eikä ollut virtsa rakossa ollu varmaan tuntia kauemmin...

Ok, ehkä en sitten ole raskaana tai minun kohdallani ne hormonit eivät ole vielä alkaneet erittyä siihen malliin. Jos menkat ei kohta ala, on kai silti pakko tehdä toinen testi.

Ärsyttävä tilanne, koska en peritaatteessa toivo olevani raskaana, mutta toisaalta minulla ei olisi sitä vastaankaan mitään. ap

Vierailija
9/12 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari päivää, testaa aamulla ensi virtsasta, eli virtsasta, joka on ollut rakossa yli 4 tuntia. Saat luotettavan tuloksen.

Tosin nykyiset testit on niin hyviä, että mittaavat kyllä, vaikka olisi iltapissa ja virtsa alle 4 tuntia rakossa, mutta eipähän jää tilaa jossitteluille.

Itse testasin plussan, kun kuukautiset oli vajaan viikon myöhässä. Testin tein illalla.

Vierailija
10/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltanut tehdä toista testiä. Masuun koskee edelleen koko ajan. Tisseissä ei vieläkään mitään muutosta. :( terveisin ap

Vierailija
11/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestit mittaa HCG:ta virtsasta, ja toisilla sitä näkyy virtsassa aikaisemmin ja toisilla myöhemmin, joten jos jollakin toisella on näkynyt jonakin päivänä plussa ei se tarkoita, että kaikilla muilla näkyisi myös.

Vierailija
12/12 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat nyt myöhässä vai ei, kun kuukautiset on aina olleet niin epäsäännölliset? Tiedän vain, että yleensä kierto on yli 30 päivää, mutta en kyllä muista, että olisi koskaan ollut yli 35 päivää. Viimeksi oli vain 28 päivää, mikä oli myös kummallista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi