Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤Syyskeijujen lauantai¤¤¤

03.12.2005 |

Aloitan uuden pinon kun vielä olen tähän aikaan hereillä.

Öttis

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi testi perjantain pinossa oli hauska. Laitoin 1 puhelimen. Pyysin miehenkin tekemään ton ja sieltä tuli yllätys ekana 5 vesihana.

Tänään tuli itiksessä shoppailtua ja aika paljon joulu hankintoja sainkin tehtyä. Vielä pitää lisää lahjoja tallinnasta ostaa. Miehelle on kovin vaikea keksiä mitään lahjoja. Pojalle löytyis vaikka mitä ostettavaa, mutta vaatteita sillä on kaappi täynnä ja leluja ihan hirveästi. Ja aina vaan sitä tulee ostettua lisää.

Mieskin kysyi just mitä haluan joulu lahjaksi ja en todellakaan tiedä.

Tänään aloitettiin miehen kanssa puuhailut. Ei vielä varmaan oo ovista pitkään aikaan, mutta pitäähän sitä jo nyt olla ahkerina =)

Nyt sänkyyn lukemaan jos vaikka sais nukutuksi.

Öttis

Vierailija
2/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinossa kun on niin hiljaista!

Pitäis siivota, mutta ei yhtään huvita. Mies siis siivoaa ja itse koneella pyörin.

Just tultiin ikeasta kotiin. Mun äidin seuraks sinne mentiin ja ihme ekaa kertaa pääsin ikeasta ulos ilman ostoksen ostosta.

No nyt meen auttamaan miestä siivoomaan.

Öttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli niin mahottaoman nopea sormi!

Älyttömän ähky olo... anoppi & omat vanhemmat lähtivät juuri meiltä viettämästä pikkujoulua ... ja kylläpä tuli taas syötyä!!!!

Hassuinta oli kyllä kun pikkujoululahjoja avattiin ja tenavan paketista löytyi rusina paketti niin riemu oli niin aito ja rajaton että kyllä nauratti. Näin ne lapset tyytyvät joskus vähempäänkin,mikä meille aikuisille ei aina tule välttämättä edes mieleen.

Kivaa kun on pitkä vapaa tiedossa, keskiviikkona vasta töihin. Aion valvoa myöhään ja olla tekemättä mitään. Huomenna ajattelin jos vaikka kävis kirkossa kuuntelemassa jotain joulukonserttia.

Nyt saunaan ja lauantai-illan jatkoa vaan kaikille!!!

Vierailija
4/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin mukaan joukkoonne äsken. Olipa monta syys-alkuista pinoa, en oikein tienny mihin niistä tulisin, mutta tää tais olla se oikea. Keijut kyl jotenkin muistuttaa mua sellasesta lihavasta ja kaljusta naapurinsedästä jota sanottiin keijuksi...

Mä unohdin eilen ottaa Terolutin, mitäköhän seurauksia siitä on? Otin sit vaan normaalisti tänään yhden, ei vissiin kuulu alkaa tuplailemaan jos on tullut unohdettua.

Eihän Teroluteista ole mitään haittaa jos sattuisin olemaan raskaana nyt kun syön niitä? Enpä silti varmaankaan ole, kunhan mietin.

Mulla siis menee vielä pari viikkoa ennen kuin päästään ukon kanssa tositoimiin, mutta tulin tänne odottelemaan odotuksen odotusta jo ;)

Vierailija
5/5 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Mutta ei kun eteenpäin, uutta yritystä tässä tarvitaan ja intoa siihen.

Pientä esittelyä näin alkajaisiksi. meillä on kolme lasta, -96, -98 ja -04 ja sitä nelosta kuumeilen. Kovasti. Luulin jo hetken tärpänneen kun tein Aconilla haamuplussan, mutta tänään tuli selkeä nega ja tätikin se jo kolkuttelee nurkilla, joten se siitä.

Joululahjoista on vain muutamia hassuja hankittu, pitäis varmaan vähän aktivoitua.

Seuraava oviksen aika olis tuolla 22.12. suurinpiirtein joten uuden vuoden puolelle menee tuo seuraava piinailu. Ja saa mennäkin, ei ole kovinkaan mukavaa.

Pidetään siis peukkuja pystyssä meille kaikille ja oikein mukavaa joulun odotusta!