Onko sinulla mielipidettä JOKA ASIAAN?
Kommentit (12)
Ei mulla ole mielipidettä asioihin joista en mitään ymmärrä
Minulla on kyllä pokkaa myöntää se, jos en tiedä puheenaiheena olevasta asiasta mitään.
Aina ei löydy ideoitakaan. Ei edes töissä vaikka suunnittelijan työskentelenkin.
Joskus ihan huokaan helpottuneena, kun voin todeta että tästä asiasta en ole mitään mieltä enkä edes halua olla siitä mitään mieltä. En ikinä pääsisi tällä asenteella helsinkiläiseksi taksikuskiksi.
Aina on mielipide asiaan kuin asiaan. Tosin sitten se, että ymmärränkö sitä mistä puhutaan niin on asia toinen. Kai sekin mielipide on, että voi sanoa, että ei ymmärrä tai osaa sanoa mitään.
mutta esim. kemian kaavat tai urheilu tai musiikin arvostelu jättää mut ihan kuin kalan kuivalle maalle.
mutta mä myös pystyn muuttamaan mielipidettäni jos joku perustelee hyvin sen miksi olen väärässä.
että tietävät kaikesta kaiken.
Tässä oli kyse mielipiteistä, joita hyvin usein on ilman tietoakin. Tuntuu siltä, että mitä vähemmän tietoa ihmisellä on, sitä varmemmat mielipiteet hänellä on. Esimerkiksi politiikasta, taloudesta ja muista isoista asioista.
Tässä oli kyse mielipiteistä, joita hyvin usein on ilman tietoakin. Tuntuu siltä, että mitä vähemmän tietoa ihmisellä on, sitä varmemmat mielipiteet hänellä on. Esimerkiksi politiikasta, taloudesta ja muista isoista asioista.
Ei mulla ole mielipidettä asioihin joista en mitään ymmärrä