Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaaha.Mun sängyssä oli gay.Ylläri.

Vierailija
29.11.2012 |

Ihmettelin kun kulli ei noussut ja lupaili koko ajan että seuraavaksi sitten sitä ja tätä.Noh mitään ei tapahtunut.Ärsyttää.Itse iski minut.Olen hetero ja hämmentynyt.Miksi mun luo tulee gayt?Mä haluan seksiä miesten kanssa!!!!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pelottavan huoran näköinen. Onko sulla vittu aina märkä käskystä?

Vierailija
2/4 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin mahdollisia syitä, ettei miehellä seiso... Vaikkapa se että naisen taholta tulee hirveät suorituspaineet ja syyllistämiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok jos naisella ei pillu kastu... yleensä vielä miehen syytä kun mies ei ole kiihottava tai ei osaa kiihottaa. Mutta kun miehen kulli ei nouse, on mies heti Gay tai muuten vaan vajaa...

T: M41

On niitä muitakin mahdollisia syitä, ettei miehellä seiso... Vaikkapa se että naisen taholta tulee hirveät suorituspaineet ja syyllistämiset?

Vierailija
4/4 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok jos naisella ei pillu kastu... yleensä vielä miehen syytä kun mies ei ole kiihottava tai ei osaa kiihottaa. Mutta kun miehen kulli ei nouse, on mies heti Gay tai muuten vaan vajaa... T: M41

Minuakin on epäilty joskus nuoruudessa homoksi. Tosiassa kyse oli naisesta, jonka aggressiivisuus ja mustavalkoisuus seksissä huokui jo kauas. Ei kiitos.