Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskausoireita tuntea jo ENNEN alkion kiinnittymistä?

Vierailija
29.11.2012 |

Masun nippailua, nivusten juilimista ja nännien kutinaa.. menkkamaista särkyä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiesin, vaikka takana oli lukuisia turhia yrityksiä ja keskenmenoja. Mutta joo, tämän yhden jälkeen tiesin myös monta kertaa, joista ei tullut mitään raskauksia. Eiköhän se nyt vain, hyvät naiset, mene niin, että 50 % saattoi tietää ja 50 % ei, ja nämä, jotka pettyivät omiin vaistoihinsa eivät huutele näillä palstoilla, että enpäs tiennytkään, koska ovat yrittäneet kovasti unohtaa sen pettymyksen tunteen. Vakuutan ja vannon, että tiesin muutaman muunkin kerran olevani raskaana mutta enpäs sitten ollutkaan. Joo, onhan siinä voinut tulla varhainen keskenmeno, mutta eipäs se keho kuiteskaan tiennyt ihan oikein. 

Yksi tärkeä asia on myös se jälkikäteismuisti. Jos siitä tunteesta ei olisi poikinutkaan raskautta, ette miettisi hetkeäkään koko asiaa. Mutta kun testiin tuli plussa, on helppo hehkuttaa, että kyllä minä sen silloin jo tiesin ja tunsin.

Vierailija
22/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ainakin kaksi kertaa tuntenut lähinnä rinnoissa. Varmasti tunsin ensimmäiselläkin kerralla, koska tunnistin oireet niin selkeästi kahdessa viimeisessä raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2012 klo 12:26"]

Kohdun limakalvo on sen verran paksu tuossa vaiheessa, ettei pienen solun asettuminen sen pinnalle tunnu missään. Noita satunnaisia pieniä vuotoja voi myös olla muutenkin. Joku vaan ne yhdistää kiinnittymiseen, kun sattuvat sopivaan aikaan. Mahaakin vihloo ja elohiiriä tulee milloin tulee. Joku varmaan yhdistää aivastamisen sopivassa kohdin samaan asiaan.

[/quote]

Mulla kiinnittyminen tuntui kyllä aivan selvästi. Koskaan ennen eikä jälkeen ole ollut sellaista tuntemusta. Lisäksi seuraavana päivänä tuli kiinnittymisvuotoa.

Vierailija
24/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasolu ei ole mikroskooppisen pieni. Sehän on jopa paljaalla silmällä nähtävissä. Mutta on se niin pieni, ettei sen kiinnittyminen kohtuun tunnu eikä siitä vuotojakaan tule. Joskus alkuraskaudessa kohdun suu vuotaa. Sitä voi tapahtua niihin aikoihin, kun kuukautiset tulisivat ja jatkua joskus jopa koko raskauden ajan.

Vierailija
25/26 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooo ihan sama hei ! ?? Kyllä sää sen sitten tiedät jos niikseen on. Mitä enempi mietit sitä enempi stressaa

Vierailija
26/26 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen monta kertaa tiennyt olevani raskaana. Vaan enpä ole kertaakaan ollut pitkästä yrityksestä huolimatta. Minulla nipistelee vatsaa aina ennen kuukautisia, tulee paha olo, rinnat turpoavat jne. Havaitsin nämä oireet vasta, kun olin muutaman kuukauden ollut mitään hormoniehkäisyjä. Jos siis on tullut raskaaksi ihan muutamassa kuukaudessa ehkäisyn lopettamisen jälkeen, voi myös kuvitella tietävänsä, vaikka tosiasiassa ei ole tiennyt yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan, on vaan ollut onnekas ja tullut raskaaksi nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi