Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sut isketty ruokakaupassa?

Vierailija
28.11.2012 |

Tänään oli yksi tilanne kaupassa ;) Harmi, kun mies ei lopulta tehnyt aloitetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ruokakaupassa ja huomasin kuinka nuorempi komea mies kurkki mua hyllyjen välistä, tuli viereiselle kassalle ja lopulta lähti seuraamaan mua kaupasta kotiin! Mä olin aivan paniikissa kun luulin että se oli joku hörhö joka kohta hyökkäisi mun kimppuun - en edes uskaltanut mennä suoraan kotitalolle ettei saisi selville missä asun.

Lopulta mies huusi mulle että pysähdy, haluan vain jutella. Pysähdyin ja mies kysyi: tuntuuko sinusta koskaan että on vain pakko saada tutustua johonkin henkilöön?

Kuulostaa harlekiinikirjan tarinalta mutta tuosta tuli lähes vuoden mittainen upea laastarisuhde minulle vastaeronneelle yh äidille:D Lämmöllä muistelen vieläkin tuota nyt jo kahden teini-ikäisen lapsen isää....

Vierailija
2/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltanut tehdä aloitetta. Monta kertaa lähes törmäsimme vahingossa ja taas "vahingossa". Kun hän lähti kävelemään kassoille, minun piti vielä etsiä jotain tuikitärkeetä. Kassoilla en enään nähnyt häntä.. Kiroan itseäni, kun mussa ei ole enempää rohkeutta tälläisissä tilanteissa. En muutenkaan ole "iskenyt" ketään, vaikka seurustelusuhteita ja aovliittoja on elämässäni ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes yritetty.

Kerran joskus 25 vuotta sitten kun olin itse myyjänä, asiakas pyysi treffeille.

Vierailija
4/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhden tietyn miehen ja hän on yhdessä ruokakaupassa töissä. Asutaan samoilla kulmilla ja kadulla vaihdetaan aina hymyilevät katseet.

En van uskalla ottaa edes selvää, onko hän vapaa vai varattu. Toivoisin hänen aloitetta...

Vierailija
5/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli yksi tilanne kaupassa ;) Harmi, kun mies ei lopulta tehnyt aloitetta.

Suomalaiset miehet nyt on ihan talvihorroksessa kesät talvet tuommoisissa paikoissa, kuin kaupat ja supermarketit. Ei luovuus riitä niissä iskemiseen. Eikä niillä varmasti tulisi em. mahdollisuus edes mieleen.

Vierailija
6/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin mennä biltemaan tai motonetttiin, niissä kaupoissa on paljon miehiä! Mitäs luulette, onnaisko?

Ruokakaupassa ja tavaratalossa miehet aina jotenkin halvaantuu henkisesti.

Vierailija
7/7 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin mennä biltemaan tai motonetttiin, niissä kaupoissa on paljon miehiä! Mitäs luulette, onnaisko?

Ruokakaupassa ja tavaratalossa miehet aina jotenkin halvaantuu henkisesti.

Voit kysyä vaikka neuvoa joltain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi