Voikohan homo ryhtyä läheiseen suhteeseen naisen kanssa?
Oon vaan haaveillu että olis kiva olla luottamuksellisessa ja hellyyttä pursuavassa ystävyyssuhteessa miehen kanssa ilman seksiä ja ilman taka-ajatuksia puolin tai toisin.
Ahistaisko homomiestä vaikka köllötellä yhdessä sohvalla elokuvailtaa viettäen. Ja juu, olen siro ja kaunis, että minun kanssa ilkeäis kyllä lähteä uloskin tai vaikka shoppailemaan.
Kommentit (26)
Ei voi olla vielä, paitsi homojen äidit. Kun nykyinen polvi tulee vaihdevuosista ohi, sitten voivat olla muutoin vain lesbot, jotka yleensä itsekeskeisiä omaan sukupuoleensa ja heteronaisilla on vain se muna mielessä.
Jos et ole tätä, olet ilmeisemmin aspergeri (=vammainen). Rupea lukemaan ennemmin filosofiaa ja unohda muut ihmiset, sillä muuten raivostut itse ja raivostutat heidät. Maailma on seksiaddiktioiden pyhä sija.
No oli miten oli niin itselläni kätteleminen ja paritanssi ovat ainoat fyysiset kontaktit naisten kanssa, mitään muuta en voisi kuvitellakkaan.
No oli miten oli niin kättely ja paritanssi ovat itselläni ainoat fyysiset kontaktit naisiin, mitään muuta ei tulisi mieleenkään.
No oli miten oli niin kättely ja paritanssi ovat itselläni ainoat fyysiset kontaktit naisiin, mitään muuta ei tulisi mieleenkään.
Miksei aseksuaali seuraksi jos niin seksiä välttelet? Ei ne heterot tai biseksuaalitkaan ole aina sun perseen tai pillun toivossa vaikka kuinka viehättävä olisit.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:06"]
Aika sekapäistä touhua ei voi muuta sanoa. Itse olen homo eikä tulisi mieleenkään että alkaisin lääppimään jotain naista!
[/quote]
Tämä taitaakin olla sinulla vain asennevamma (ns. "periaatepäätös"). Itse olen heteromies ja tykkään siitä kun nainen työntää yhdynnän aikana pitkäkyntisen sormensa anukseeni. Laukean silloin huomattavasti voimakkaammin. Koska minä en ole noin sulkeutunut monologiseen seksuaaliseen suuntautumiseen, voin hyvin liberaalina antaa vaikka veljelleni persettä, jos hän haluaa ja mikään ei silti estä rakastamasta silti naisia, saati sitten "lääppimästä" heitä. Tämä sikäli jos he itse ovat suostuvaisia. Rakkaudella ja yhdynnällä ei ole mitään tekemistä, joten saan enemmän olemalla siltikin hetero.
Olet ahdasmielinen, kuten 70% kansasta.
T: mies28v