Voikohan homo ryhtyä läheiseen suhteeseen naisen kanssa?
Oon vaan haaveillu että olis kiva olla luottamuksellisessa ja hellyyttä pursuavassa ystävyyssuhteessa miehen kanssa ilman seksiä ja ilman taka-ajatuksia puolin tai toisin.
Ahistaisko homomiestä vaikka köllötellä yhdessä sohvalla elokuvailtaa viettäen. Ja juu, olen siro ja kaunis, että minun kanssa ilkeäis kyllä lähteä uloskin tai vaikka shoppailemaan.
Kommentit (26)
Mulla on ollut elämän varrella (mm. opiskeluaikoina)
kavereina homoja ja hirmu hyvin olemme tulleet juttuun. Olen luonteeltani sangen avoin mutta tapoihini ei kuulu keimaileva flirttailu, joten nämä seikat ovat saattaneet vaikuttaa asiaan.
Yhteiset höpinät ja halailut on olleet niin kivaa enkä jostain syystä samanlaista yhteyttä tavoita naisten kanssa. Eli ihania ovat, lycka till :)
Tulee mieleen jonkinlainen äiti-poika suhde.
Vai ihanko tarhan perustavat? :)
ap
Miksi se homomiestä ahdistaisi? Luuletko että ne jotenkin pelkää ja kammoaa ja inhoaa naisia vai?
Tulee mieleen jonkinlainen äiti-poika suhde.
Vai ihanko tarhan perustavat? :)
ap
bailaamassa, shoppailemassa, pride-kulkueessa, jne. Monet homot menettävät miespuoliset heterokaverinsa ja jos ei pelkkä homojen seura kiinnosta, niin heteronaisten kanssa yleensä viettävät aikaa.
Miksi se homomiestä ahdistaisi? Luuletko että ne jotenkin pelkää ja kammoaa ja inhoaa naisia vai?
Ja oikeasti on vähän semmonen käsitys että homot saattaisivat tuntea hiukan vastenmielisyyttä naisen fyysisestä läheisyydestä.
Korjatkoon harhaluuloa ken paremmin tietää...
ap
Ja oikeasti on vähän semmonen käsitys että homot saattaisivat tuntea hiukan vastenmielisyyttä naisen fyysisestä läheisyydestä.
Korjatkoon harhaluuloa ken paremmin tietää...
ap
Mäkin oon sitä mieltä että joka naisella pitäis olla omahomo. Mistähän sellaisen saisi?
Mäkin oon sitä mieltä että joka naisella pitäis olla omahomo. Mistähän sellaisen saisi?
Vois ehkä perustaa semmosen palvelun johon ilmoittautumalla sais naiset listan lähiseudun tarjolla olevista homofrendeistä ja päinvastoin.
Vai onko sellanen jo?
miten kateellisia ja vittumaisia naiset voivat olla toisiaan kohtaan (etenkin jos joku on kovin kaunis) ja että miehet kuitenkin on aina sen pillun perässä
(etenkin jos joku on kovin kaunis)
niin homomies voi todellakin olla naisen paras kaveri mikäli muuten synkkaa.
Itse viihdyin nuorempana aina paremmin jätkäporukoissa ja miespuolisia kavereita on ollut aina naisia enemmän. Mutta kyllä ne sitä seksiä kuitenkin koko ajan hautoo, ei voi mitään.
Sittemmin olen kyllä löytänyt naistenkin jutut mutta tätä nykyä ehdottomasti paras ystäväni ever on homomies. Käydään lenkkeilemässä ja kävellään ihan käsikädessäkin välillä. Nauretaan, halitaan ja suukotellaan (poskelle) ja joskus
ollaan nukuttukin yhdessä (kumpikaan ei parisuhteessa) kun on aika vierähtänyt kyläillessä.
Joskus tälläistä pienessä maaseutupitäjässä vähän joutuu uteliaille selvittämään, mutta ei ne sitten enempää jaksa vääntää kun reilusti sanoo missä mennään :)
Hmm.. Kuulostaa siltä, että ap haluaa suhteen, muttei löydä heteromiestä itselleen. Voihan homonkin kanssa leikkiä parisuhdetta, mutta kannattaa muistaa, ettei homomies tule IKINÄ muodostamaan romanttisia fiiliksiä heteronaista kohtaan. Näin naisena kun voisin veikata, että tuollainen viatonkin parisuhdeleikki muuttuu ainakin naisen puolelta usein jokikin muuksi...
"Olet ahdasmielinen, kuten 70% kansasta.
T: mies28v"
En ole ahdasmielinen vaan rehellinen.
1. Mies joka syttyy VAIN naisista on hetero.
2. Mies joka syttyy VAIN miehistä on homo.
3. Mies joka syttyy MOLEMMISTA on biseksuaali.
Ja kun itse sytyn vain miehistä niin olen silloin homo ja sillä selvä. Mutta jos ihastuisin MYÖS naisiin niin en olisi mikään homo vaan bisse. Itse luulet olevasi joku avarakatseinen hetero, mutta todellisuudessa olet itsesi kieltävä valehtelija. Koska jos pystyt makaamaan sekä miesten että naisten kanssa niin et voi olla silloin mikään hetero vaan bisse. Ja se on aivan sama mitä sinun perseesesi työnnetään, koska sillä ei ole väliä mitä työnnetään mutta sillä on kuka työntää. On 2 eri asiaa työntääkö sinne nainen sormensa vaan mies kyrpänsä. Ja vaikka seksi ja rakkaus ei olekkaan aina täysin sama asia niin ne kuitenkin kulkevat käsikädessä. Ihminen jonka kanssa ei voi harrastaa seksiä niin ei sellaista voi rakastaakkaan, ja ihminen jota ei voi rakastaa niin ei sellaisen kanssa voi harrastaa seksiäkään.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2012 klo 19:27"]
Itse viihdyin nuorempana aina paremmin jätkäporukoissa ja miespuolisia kavereita on ollut aina naisia enemmän. Mutta kyllä ne sitä seksiä kuitenkin koko ajan hautoo, ei voi mitään.
[/quote]
Itselläni on juuri projektina ystävystyä naisen kanssa ensimmäistä kertaa, (EN SIIS OLE HOMO, SORI) ja täytyy myöntää että on ollut vaikeaa. Asiaa auttaa se, että olemme harrastaneet seksiä - mutta emme enää siis tietenkään harrasta. Mutta se ikäänniinkuin helpottaa, koska sitten ei koskaan funtsi että "mitä menettääkään".
Silti on ollut vaikeaa - romanttisia tunteita on herännyt ja seksuaalisiakin. Mutta kun asiaa on ajatellut järkevästi ja HALUNNUT oikeasti ystävän naisesta, niin luulisin että nyt olen "vain" hänen ystävänsä. Ja on kyllä kiva tunne. :) Nainen on jotenkin läheisempi ystävänä. Miesten kanssa ollaan kuitenkin äijiä.
Ongelmia varmasti vielä tulee, mutta kyllä niistä pienellä itsehillinnällä ja rehellisyydellä ystävää kohtaan selvitään. :)
Ei voi, heterobakteeri voi tarttua.
Minä rakastan halailla naisia ja köllötellä sohvalla heidän kanssaan ja antaa kaverillista hellyyttä. Hellyys on ihanaa! Parasta tässä on se, että se on kys. tilanteissa niin viatonta ja aitoa, ilman taka-ajatuksia. Teen tätä niin heteroiden kuin lesbojenkin kanssa.
-gaym19
No silloin et ole mikään aito homo vaa ihan selvä bisse.
totta kai. läskit tytötkin tarvii kavereita.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:33"]No silloin et ole mikään aito homo vaa ihan selvä bisse.
[/quote]
Kiitos tästä päätelmästä, mutta kyllä tässä ihan umpihomo kirjoittelee. :) Minä vain rakastan hellyydenosoituksia ihan kaikkien kanssa. Ajatus rakastumisesta naiseen on todella absurdi ja ajatus seksistä naisen kanssa on ..mahdoton. Ei, en mitenkään vaan pystyisi. Hellyyttä on monenlaista, toverillista ja seksuaalisviritteistä noin esimerkiksi.
-23
Aika sekapäistä touhua ei voi muuta sanoa. Itse olen homo eikä tulisi mieleenkään että alkaisin lääppimään jotain naista!
Minä ainakin ryhdyin. 8 vuotta avioliittoa takana ja 2 lasta.. vaimolla ei mitään hajua, että haaveilen oikeasti kyrvästä ja seksi on mulle väkinäistä ja joudun vieläkin psyykkaamaan ja pakottamaan itteni siihen.
Onnistuu se kyllä joidenkin heterojenkin kanssa. Mulla on mun ex-mies mun paras ystävä. Kumpaakaan ei kiinnosta seksi toistemme kanssa, mutta ollaan juuri sellaisessa "hellyyttä pursuavassa ystävyyssuhteessa" keskenämme oltu jo monta vuotta.