Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas minne mä olen laittanut yhden tärkeän kirjekuoren

Vierailija
28.11.2012 |

Sen pitäisi löytyä aika pian tai muuten tulee tosi suuria ongelmia... :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takin taskussa, laukussa tms. paikassa. Näen ruskeaa nahkaa.

Vierailija
2/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt. Laitoin sen "talteen" ennen matkalle lähtöä ja nyt ei löydy mistään. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näen" jonkun lipaston

vaalea lipasto?

Vierailija
4/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa.

Pöytälaatikossa.

Paperikasassa.

Vierailija
5/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ulkonäköä

Vierailija
6/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen pitkulainen ja valkoinen. Sinne menee A4 kolmin kerroin taiteltuna.

Vaalean lipaston laatikot ja ympäristö pengottu nyt moneen kertaan, ei löytynyt. :(

ap

Vierailija
7/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän tavoittaa jotain fiilistä.

Ja sanottakoon että en ole mikään "näkijä" mutta ajoittain ikään kuin tahtomattani aavistan asioita.

Vierailija
8/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit sen puolihuolimattomasti sinne, kun lähdit kerran kiireellä?

Vierailija
9/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjan tms väliin?

Vierailija
10/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin että teillä siis kuitenkin ON vaalea lipasto. En siis tarkoita etteikö se voisi olla sattumaa että näin sellaisen, mutta... :) Onhan tätä jännä kokeilla ja aina parempi jos pystyisikin olla avuksi. Onko se lipasto joku iso hyllykkö vai pienempi? Mä luulen nähneeni sellaisen pienemmän ja syvähkön (ei siis perus "seinän peittävä" hylly). Vaaleaa puuta tai vaalealla "kuultomaalattua". Menikö ihan metsään?

6 & 10

Vierailija
11/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit sen puolihuolimattomasti sinne, kun lähdit kerran kiireellä?

Vierailija
12/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin että teillä siis kuitenkin ON vaalea lipasto. En siis tarkoita etteikö se voisi olla sattumaa että näin sellaisen, mutta... :) Onhan tätä jännä kokeilla ja aina parempi jos pystyisikin olla avuksi. Onko se lipasto joku iso hyllykkö vai pienempi? Mä luulen nähneeni sellaisen pienemmän ja syvähkön (ei siis perus "seinän peittävä" hylly). Vaaleaa puuta tai vaalealla "kuultomaalattua". Menikö ihan metsään?

6 & 10

Siis semmoinen "vanhanaikainen" malli jossa on paljon pieniä laatikoita. Ja paljon papereita sekaisin.

Vierailija
13/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä arvasin että lähti. Siis tarkoitan että "näin". Katso nyt sieltä eteisestä.

Vierailija
14/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pöydän korkuinen ja melko syvä lipasto.

Lähtö matkalle tuli kiireessä. Muistan vain, että laitoin sen kuoren jonnekin ennen lähtöäni. Olin aika pitkään poissa. Tällainen kiireilijä siis olen.

ap

Vierailija
15/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on tietenkin se että yrität stressistä huolimatta rauhoittua hetkeksi, rentoutua ja yrittää tehdä mahdollisimman elävän mielikuvamatkan siihen päivään ja hetkeen kun lähdit matkalle.

6&10

Vierailija
16/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuori löytyi juuri! Eteisestä, ihan läheltä lipastoa. Olen niin onnellinen. Kiitos kun osallistuitte, olin jo itkuun purskahtamaisillani, koska kuoren sisältö on äärimmäisen tärkeä. Kiitos vielä kerran!!!

ap

Vierailija
17/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuori löytyi juuri! Eteisestä, ihan läheltä lipastoa. Olen niin onnellinen. Kiitos kun osallistuitte, olin jo itkuun purskahtamaisillani, koska kuoren sisältö on äärimmäisen tärkeä. Kiitos vielä kerran!!!

ap

6&10

Vierailija
18/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pöydän korkuinen ja melko syvä lipasto.

Lähtö matkalle tuli kiireessä. Muistan vain, että laitoin sen kuoren jonnekin ennen lähtöäni. Olin aika pitkään poissa. Tällainen kiireilijä siis olen.

ap

Jos se ei ole eteisessä, niin katso keittiön lokeroista, jos teillä on sellainen sekalaista sälää sisältävä hyllykkösysteemi.

11/16

Vierailija
19/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, täällä madame av-mamma virittelee yliluonnollisia kykyjään .... Oommmmmm, ooommmmm.....

Näen sen jossain pystyssä. Keittiössä. Mikron vieressä... vai onkohan alla.. Onko teillä valkoinen mikro? Jos ei niin olen jonkun muun kotona :D.

Vierailija
20/24 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madame av-mamma korjaa. Näenkin se eteisessä, lähellä vaaleaa lipastoa!!!!

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan