Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruttotuloni 3200 euroa. Nettona jää verojen ja eläkemaksujen jälkeen 1100 euroa

Vierailija
28.11.2012 |

Ihan kiva. Työnteko kannattaa aina.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnteko kannattaa...

Vierailija
22/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? jos jättää verokortin viemättä niin ei varmaan tuon enempää jää, verojen ja eläkemaksujen jälkeen. Otetaan niitä eläkemaksuja palkkatyöläiseltäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti kirkollisvero jos sitä maksaa.

Asuinkunta määrää osin,

mulla on siis asuntolainan korotkin hyötykäytössä ja 2100 jää käteen.

Vierailija
24/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottaja kyllä yrittää pistää kapuloita rattaisiin aloittavalle yrittäjälle. Yeleissäkin kannattaa miettiä paljonko niitä alkuun maksaa, harva maksaa todellisten tulojen mukaan. Sitten täydennystä esim. vapaaehtoisella sairaskuluvakuutuksella, josta mm. paremmat sairaspäivärahat tarvittaessa.

En ole vielä ehtinyt veroja maksaa, tulot tulee olemaan tuon ensi vuoden alusta. Noinko vähän jää:O

Kyllä, olen yrittäjä

Vähän korpeaa. Saisin varmaan enemmän työttömänä, en tiedä. En ole koskaan ollut työtön, kun uskon työn tekoon. Nyt alkaa usko horjua.

ap

Vierailija
25/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo sen esiin toisia nimittelemällä...

Ja menee 60%

Ihan kiva. Työnteko kannattaa aina.

idari!

Vierailija
26/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käteen jää selvästi yli parituhatta. Ja maksan vielä vähän ylimäärästä egttä saan sit veronpalautuksetkin.

Vierailija
27/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? jos jättää verokortin viemättä niin ei varmaan tuon enempää jää, verojen ja eläkemaksujen jälkeen. Otetaan niitä eläkemaksuja palkkatyöläiseltäkin...

Olen niin idari etten ole vielä itselleni kiikuttanut.

Vierailija
28/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin idari etten ole vielä itselleni kiikuttanut.

Vierailija
29/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkemaksu on n 5,4% ja veroa menee n 27%

Sulla täytyy olla hervoton työsuhdeauto täysedulla että siitä menee 1200€ lisäveroa tai ulosottoja....

Tai sitten sulla on n 40000€ bonukset palkan lisäksi mikä vie verotuksen noin.

Vierailija
30/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aloittajan bruttotuloihin kuuluu etuja, esim. autoetu, puhelietu tms ja maksaa eläkettä vähän enemmän, Käteenjäävä osuus on tuota luokkaa.

Vierailija
31/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aloittajan bruttotuloihin kuuluu etuja, esim. autoetu, puhelietu tms ja maksaa eläkettä vähän enemmän, Käteenjäävä osuus on tuota luokkaa.

Kyllä me työntekijätkin joudutaan ihan itse maksamaan asumisemme, automme, asuntomme, lehtitilauksemme, puhelinlaskumme ja internettimme.

Jos näitä saa työsuhde-etuna, niin sitten niistä maksetaan verottajalle.

Jos sua tympii nuo pienet nettotulot, niin luovu eduista. Sillä saat paremmin käteen nettona :)

Et ehkä enää pysty ylläpitämään samanlaista elintasoa, mutta eipähän tarvitse valittaa veroista.

Vierailija
32/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä maassa juuri oikeutta näy.

Jotain järkeä voisi näihin yritysveroihin tulla, ei ole kauhan kannustavaa se, että ainakin 50% tuloista häviää sen siliän tien.

Vierailija
33/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 2550 euroa. Käteen jää 1900 euroa.

Sain palkankorotuksen, palkka sen jälkeen 2750 euroa, ei aavistustakaan jääkö siitä käteen mitään.

Vierailija
34/34 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käteen jää n.2700 euroa. Työnteko tosiaan kannattaa :). Olen jäämässä äitiyslomalle ja vanhempainrahaakin tulen saamaan yli 2300 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä