Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pikkujoululahjaksi? Ohjeena jotain kierrätettyä tai itse tehtyä

Vierailija
28.11.2012 |

Kyseessä 6 lk

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tehty koru?

Vierailija
2/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lasimaalausvärejä tai ihan akryylipohjainen peitevärikin käy hätätilassa.

Purkkia voi sitten käyttää tuikkulyhtynä (pane tuikkukynttilä sisälle) tai vaikkapa namirasiana.

Toinen vaihtoehto on leipoa itse nameja pussiin.

Kolmas vaihtoehto - vaivattomin - on panna joku vanha, jo katsottu dvd lahjapakettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja, musiikki-cd, dvd-elokuva, peli? Aku Ankan vuosikerta?

Tai sitten teette itse. Esim. karkkeja, penaalin, sukat, lapaset, heijastimen...

Kiva idea koululta!

Vierailija
4/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset yleensä tykkäävät kynttilöiden tekemisestä. On useampia eri tapoja joilla näitä voi tehdä.

Tai sitten tosiaan leivotte itse makeisia. Esim. riisisuklaata osaa pienikin lapsi tehdä äidin avustuksella. :)

Vierailija
5/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset yleensä tykkäävät kynttilöiden tekemisestä. On useampia eri tapoja joilla näitä voi tehdä.

Tai sitten tosiaan leivotte itse makeisia. Esim. riisisuklaata osaa pienikin lapsi tehdä äidin avustuksella. :)

Lapselle?! Tajuatko ollenkaan,miten vaarallista avotuli on!

Vierailija
6/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla tosi makea juttu! Itse tehty hauska lyhytelokuva cd-levyllä tai muistitikulla!

Vierailija
7/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli 6. luokkalaiset? :o Kyllä sen ikäinen osaa yleensä kynttilää polttaa turvallisesti ja yleensä niitä poltetaan muutenkin kotona vanhempia valvonnassa.

Kynttilöiden tekemisessä taas tietenkin olisi aikuinen (äiti/isä) avustamassa.

Vierailija
8/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kirja on minsuta hyvä idea

itse tehtyjä karkkeja

joulusinappia?

jos on käsityöihmisiä, niin villasukat/pikkukassi/joku huovutettu juttu/kännykkäpussi...

Vierailija
9/9 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli 6. luokkalaiset? :o Kyllä sen ikäinen osaa yleensä kynttilää polttaa turvallisesti ja yleensä niitä poltetaan muutenkin kotona vanhempia valvonnassa.

Kynttilöiden tekemisessä taas tietenkin olisi aikuinen (äiti/isä) avustamassa.

Oli joulun alla omassa huoneessa laittanut koristuksia ja kynttilän oman telkkarinsa (!) päälle palamaan.

Isä tuli sattumalta huoneeseen hetkellä, kun telkkari syttyi tuleen kynttilän vuoksi. Isä reagoi onneksi nopeasti, otti tvn ja heitti sen ikkunasta ulos.

Ei kynttilöitä alaikäisille! Ne voi keksiä vaikka mitä, sellaistakin, mistä et ole edes tajunnut varoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä